Patronat IAB Polska: Casebook Sempai „Sukces dzięki reklamom. Historie osiągania celów w e-commerce”

10/13/2025
Sukces dzięki reklamom. Historie osiągania celów w e-commerce. 20 case studies w odpowiedzi na najważniejsze wyzwania sklepów internetowych. IAB Polska został patronem honorowym najnowszego Casebooka Sempai.

Agencja digital marketingu Sempai wydała casebook „Sukces dzięki reklamom. Historie osiągania celów w e-commerce”, w którym zaprezentowała realne efekty kampanii Google Ads, Social Ads i Microsoft Ads. To zbiór wybranych historii sukcesu, które dowodzą, że strategiczne podejście do PPC potrafi przełożyć się na wymierny rozwój biznesu.

Publikacja to krótkie i przejrzyste case studies z efektami współpracy z największymi firmami i markami. 

W publikacji znalazły się m.in.:

  • 20 wybranych historii sukcesów naszych  Klientów,
  • przykłady efektywnej współpracy w kampaniach PPC.

W casebooku Sempai znalazły się przykłady współpracy z markami reprezentującymi różne branże e-commerce – od mody i zdrowia, po motoryzację czy zabawki. Publikacja prezentuje historie sukcesu takich firm jak: Sensu, Prezent marzeń, JackMotors, Bytom, Greenbike, Em Meble, Gerlinde, Naturalnie Zdrowe, Hello Toys, E-commerce Berlin, Marko, Basilur, Bodyland czy Kiddy Moon.

To szerokie spektrum case studies pokazuje, że skuteczne kampanie PPC można tworzyć zarówno dla rozpoznawalnych marek, jak i dla dynamicznie rozwijających się e-commerce’ów w różnych segmentach rynku.

Casebook „Sukces dzięki reklamom. Historie osiągania celów w e-commerce” jest dostępny bezpłatnie do pobrania na tej stronie.


Ta publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.