Patronat IAB: E-book fashion e-commerce – specjaliści o dobrych praktykach

07/29/2019
Nawet do 75% użytkowników, którzy dodają produkt do koszyka, nie finalizuje transakcji. Jak z sukcesem poprowadzić klienta przez całą ścieżkę zakupową? Na co zwrócić uwagę otwierając i prowadząc sklep z modą online? Odpowiedzi na te pytania znalazły się w darmowym e-booku: „Specjaliści o… fashion e-commerce. Wyzwania w świecie mody online.” przygotowanym przez SAMITO. E-book objęty […]

Nawet do 75% użytkowników, którzy dodają produkt do koszyka, nie finalizuje transakcji. Jak z sukcesem poprowadzić klienta przez całą ścieżkę zakupową? Na co zwrócić uwagę otwierając i prowadząc sklep z modą online? Odpowiedzi na te pytania znalazły się w darmowym e-booku: „Specjaliści o… fashion e-commerce. Wyzwania w świecie mody online.” przygotowanym przez SAMITO. E-book objęty Patronatem Honorowym IAB Polska, który poświadcza jego wysoką wartość merytoryczną.

Dlaczego akurat branża fashion?

W świecie e-commerce branża mody to jeden z największych i najszybciej rozwijających się obszarów. Klienci chętnie kupują ubrania i dodatki, a kolejne sklepy próbują przyciągnąć użytkowników właśnie do siebie. Dostępność sklepu z dowolnego miejsca i urządzenia, możliwość robienia zakupów o dowolnej porze, a nawet niska cena produktów – to mają już wszyscy. Konkurencja jest tak duża, że coraz bardziej liczy się doświadczenie konsumenta (customer experience) – to nowy, silny wyróżnik! Dlatego skupiliśmy się na konkretnych wskazówkach dopasowanych konkretnie do specyfiki sklepów fashion.

Czego dowiesz się z tego e-booka?

  • Przeczytasz o tym jakie są różnice między platformami sprzedażowymi i na zwrócić uwagę wybierając najlepszą opcję dla sklepu fashion.
  • Podpowiemy o czym musisz pamiętać przygotowując prezentację ubrań i dodatków – o zdjęciach i opisach, które sprawiają, że klient chce kupić właśnie „ten” produkt.
  • Przejdziemy razem przez całą ścieżkę zakupową i pokażemy, które pozornie drobne elementy mogą decydować o tym, że klient sfinalizuje transakcję.
  • Opowiemy o rozwiązaniach, dzięki którym można efektywnie budować relacje z klientami, o segmentacji, o personalizacji i o kanałach komunikacji.
  • Wskażemy narzędzia do wspierania sprzedaży w branży mody, kiedy sprawdzą się kampanie onsite, co zyskujemy dzięki silnikowi rekomendacji, jak efektywnie korzystać z powiadomień push?
  • Zidentyfikujemy potencjalne problemy związane z promocją na Instagramie i podpowiemy jak w pełni legalnie repostować w tej aplikacji.

Dla kogo jest ten e-book?

    • Dla właścicieli i menedżerów sklepów z modą online
    • Dla tych, którzy dopiero planują sprzedaż w internecie
    • Dla specjalistów fashion e-commerce
    • Dla wszystkich zainteresowanych tematyką e-handlu

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.