Patronat IAB: E-book fashion e-commerce – specjaliści o dobrych praktykach

07/29/2019
Nawet do 75% użytkowników, którzy dodają produkt do koszyka, nie finalizuje transakcji. Jak z sukcesem poprowadzić klienta przez całą ścieżkę zakupową? Na co zwrócić uwagę otwierając i prowadząc sklep z modą online? Odpowiedzi na te pytania znalazły się w darmowym e-booku: „Specjaliści o… fashion e-commerce. Wyzwania w świecie mody online.” przygotowanym przez SAMITO. E-book objęty […]

Nawet do 75% użytkowników, którzy dodają produkt do koszyka, nie finalizuje transakcji. Jak z sukcesem poprowadzić klienta przez całą ścieżkę zakupową? Na co zwrócić uwagę otwierając i prowadząc sklep z modą online? Odpowiedzi na te pytania znalazły się w darmowym e-booku: „Specjaliści o… fashion e-commerce. Wyzwania w świecie mody online.” przygotowanym przez SAMITO. E-book objęty Patronatem Honorowym IAB Polska, który poświadcza jego wysoką wartość merytoryczną.

Dlaczego akurat branża fashion?

W świecie e-commerce branża mody to jeden z największych i najszybciej rozwijających się obszarów. Klienci chętnie kupują ubrania i dodatki, a kolejne sklepy próbują przyciągnąć użytkowników właśnie do siebie. Dostępność sklepu z dowolnego miejsca i urządzenia, możliwość robienia zakupów o dowolnej porze, a nawet niska cena produktów – to mają już wszyscy. Konkurencja jest tak duża, że coraz bardziej liczy się doświadczenie konsumenta (customer experience) – to nowy, silny wyróżnik! Dlatego skupiliśmy się na konkretnych wskazówkach dopasowanych konkretnie do specyfiki sklepów fashion.

Czego dowiesz się z tego e-booka?

  • Przeczytasz o tym jakie są różnice między platformami sprzedażowymi i na zwrócić uwagę wybierając najlepszą opcję dla sklepu fashion.
  • Podpowiemy o czym musisz pamiętać przygotowując prezentację ubrań i dodatków – o zdjęciach i opisach, które sprawiają, że klient chce kupić właśnie „ten” produkt.
  • Przejdziemy razem przez całą ścieżkę zakupową i pokażemy, które pozornie drobne elementy mogą decydować o tym, że klient sfinalizuje transakcję.
  • Opowiemy o rozwiązaniach, dzięki którym można efektywnie budować relacje z klientami, o segmentacji, o personalizacji i o kanałach komunikacji.
  • Wskażemy narzędzia do wspierania sprzedaży w branży mody, kiedy sprawdzą się kampanie onsite, co zyskujemy dzięki silnikowi rekomendacji, jak efektywnie korzystać z powiadomień push?
  • Zidentyfikujemy potencjalne problemy związane z promocją na Instagramie i podpowiemy jak w pełni legalnie repostować w tej aplikacji.

Dla kogo jest ten e-book?

    • Dla właścicieli i menedżerów sklepów z modą online
    • Dla tych, którzy dopiero planują sprzedaż w internecie
    • Dla specjalistów fashion e-commerce
    • Dla wszystkich zainteresowanych tematyką e-handlu

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.