Patronat: E-commerce day – konferencja dla sektora e-handlu

10/11/2023
Już w październiku w Warszawie odbędzie się wydarzenie, o którym powinni pamiętać wszyscy związani z branżą handlu elektronicznego. E-commerce day to wyjątkowa okazja do tego, aby czerpać wiedzę od specjalistów, podzielić się swoimi doświadczeniami i nawiązać cenne kontakty. Jesteśmy patronem honorowym tego wydarzenia.

Czym dokładnie jest E-commerce day?

E-commerce Day to wydarzenie, które powstało po to, aby łączyć ludzi z branży e-commerce. Sektor handlu elektronicznego w Polsce nieustannie się rozwija, co wiąże się z szeregiem wyzwań, szans oraz możliwości dla przedsiębiorców i nie tylko.
Za organizację tej wyjątkowej konferencji odpowiedzialna jest marka More Business. Nowy brand należy do domu mediowego Orion Media Group.
Uczestnictwo w wydarzeniu to świetna okazja do tego, aby uczyć się od praktyków i budować sieć kontaktów biznesowych. Organizatorzy podkreślają, że podstawą każdego biznesu są ludzie.
Stworzyli więc przestrzeń, która pozwoli uczestnikom podzielić się swoim doświadczeniem i historią oraz da możliwość swobodnego i otwartego dialogu z innymi przedstawicielami e-commerce.

Gdzie i kiedy odbędzie się E-commerce day?

Wydarzenie odbędzie się 26 października 2023 roku w Teatrze Sabat Małgorzaty Potockiej, który znajduje się w Warszawie na ulicy Foksal 16. Miejsce bez dwóch zdań jest wyjątkowe – uczestników z pewnością zachwycą jego klimatyczne wnętrza.
Jednak konferencja to nie wszystko. Po wystąpieniach prelegentów planowane jest uroczyste przyjęcie w stylu lat 20. i 30. Na gości czeka tam m.in. uroczysta kolacja, spektakl teatru rewiowego oraz zabawa przy muzyce na żywo. Bilety oraz więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.morebusiness.pl/e-commerce-day/.

Kto wystąpi na scenie E-commerce day?

Podczas wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się 10 doświadczonych w branży prelegentów. Wystąpią m.in.

  • Agnieszka Ziętek – eCommerce Director w Mars;Social Media Manager w LPP.SA
  • Aneta Chrzanowska – Social Media Manager w LPP.SA;
  • Patryk Wojtas – Manager e-commerce;
  • Piotr Urbaniak – Board Member / Sales Director w Traffic Trends;
  • Jakub Papuga – CEO / Founder Happy Parrots;
  • Marcin Żmuda – Head of SEO w Orion Media Group.

Konferencję poprowadzi aktor i dziennikarz Paweł Tworek, który współpracował m.in. z Radiem ZET i Meloradiem, a obecnie można go zobaczyć w stacji telewizyjnej Music Box.

Kto powinien wziąć udział w wydarzeniu?

W wydarzeniu powinny wziąć udział wszystkie osoby, które są zawiązane z handlem elektronicznym, a w szczególności:

  •  Właściciele sklepów internetowych;
  • Analitycy i badacze rynku;
  • Specjaliści ds. technologii i IT;
  • Specjaliści ds. marketingu;
  • Przedstawiciele start-upów i inwestorzy;
  • Specjaliści ds. płatności i bezpieczeństwa;
  • Przedstawiciele mediów i influencerzy;
  • Osoby związane z sektorem logistycznym i obsługą klienta.

Warto dodać, że wydarzenie otrzymało akredytację DIMAQ. Dzięki niej uczestnicy posiadający certyfikat międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych otrzymają punkty recertyfikacyjne.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.