Patronat: E-commerce day – konferencja dla sektora e-handlu

10/11/2023
Już w październiku w Warszawie odbędzie się wydarzenie, o którym powinni pamiętać wszyscy związani z branżą handlu elektronicznego. E-commerce day to wyjątkowa okazja do tego, aby czerpać wiedzę od specjalistów, podzielić się swoimi doświadczeniami i nawiązać cenne kontakty. Jesteśmy patronem honorowym tego wydarzenia.

Czym dokładnie jest E-commerce day?

E-commerce Day to wydarzenie, które powstało po to, aby łączyć ludzi z branży e-commerce. Sektor handlu elektronicznego w Polsce nieustannie się rozwija, co wiąże się z szeregiem wyzwań, szans oraz możliwości dla przedsiębiorców i nie tylko.
Za organizację tej wyjątkowej konferencji odpowiedzialna jest marka More Business. Nowy brand należy do domu mediowego Orion Media Group.
Uczestnictwo w wydarzeniu to świetna okazja do tego, aby uczyć się od praktyków i budować sieć kontaktów biznesowych. Organizatorzy podkreślają, że podstawą każdego biznesu są ludzie.
Stworzyli więc przestrzeń, która pozwoli uczestnikom podzielić się swoim doświadczeniem i historią oraz da możliwość swobodnego i otwartego dialogu z innymi przedstawicielami e-commerce.

Gdzie i kiedy odbędzie się E-commerce day?

Wydarzenie odbędzie się 26 października 2023 roku w Teatrze Sabat Małgorzaty Potockiej, który znajduje się w Warszawie na ulicy Foksal 16. Miejsce bez dwóch zdań jest wyjątkowe – uczestników z pewnością zachwycą jego klimatyczne wnętrza.
Jednak konferencja to nie wszystko. Po wystąpieniach prelegentów planowane jest uroczyste przyjęcie w stylu lat 20. i 30. Na gości czeka tam m.in. uroczysta kolacja, spektakl teatru rewiowego oraz zabawa przy muzyce na żywo. Bilety oraz więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.morebusiness.pl/e-commerce-day/.

Kto wystąpi na scenie E-commerce day?

Podczas wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się 10 doświadczonych w branży prelegentów. Wystąpią m.in.

  • Agnieszka Ziętek – eCommerce Director w Mars;Social Media Manager w LPP.SA
  • Aneta Chrzanowska – Social Media Manager w LPP.SA;
  • Patryk Wojtas – Manager e-commerce;
  • Piotr Urbaniak – Board Member / Sales Director w Traffic Trends;
  • Jakub Papuga – CEO / Founder Happy Parrots;
  • Marcin Żmuda – Head of SEO w Orion Media Group.

Konferencję poprowadzi aktor i dziennikarz Paweł Tworek, który współpracował m.in. z Radiem ZET i Meloradiem, a obecnie można go zobaczyć w stacji telewizyjnej Music Box.

Kto powinien wziąć udział w wydarzeniu?

W wydarzeniu powinny wziąć udział wszystkie osoby, które są zawiązane z handlem elektronicznym, a w szczególności:

  •  Właściciele sklepów internetowych;
  • Analitycy i badacze rynku;
  • Specjaliści ds. technologii i IT;
  • Specjaliści ds. marketingu;
  • Przedstawiciele start-upów i inwestorzy;
  • Specjaliści ds. płatności i bezpieczeństwa;
  • Przedstawiciele mediów i influencerzy;
  • Osoby związane z sektorem logistycznym i obsługą klienta.

Warto dodać, że wydarzenie otrzymało akredytację DIMAQ. Dzięki niej uczestnicy posiadający certyfikat międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych otrzymają punkty recertyfikacyjne.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.