Czym dokładnie jest E-commerce day?
E-commerce Day to wydarzenie, które powstało po to, aby łączyć ludzi z branży e-commerce. Sektor handlu elektronicznego w Polsce nieustannie się rozwija, co wiąże się z szeregiem wyzwań, szans oraz możliwości dla przedsiębiorców i nie tylko.
Za organizację tej wyjątkowej konferencji odpowiedzialna jest marka More Business. Nowy brand należy do domu mediowego Orion Media Group.
Uczestnictwo w wydarzeniu to świetna okazja do tego, aby uczyć się od praktyków i budować sieć kontaktów biznesowych. Organizatorzy podkreślają, że podstawą każdego biznesu są ludzie.
Stworzyli więc przestrzeń, która pozwoli uczestnikom podzielić się swoim doświadczeniem i historią oraz da możliwość swobodnego i otwartego dialogu z innymi przedstawicielami e-commerce.
Gdzie i kiedy odbędzie się E-commerce day?
Wydarzenie odbędzie się 26 października 2023 roku w Teatrze Sabat Małgorzaty Potockiej, który znajduje się w Warszawie na ulicy Foksal 16. Miejsce bez dwóch zdań jest wyjątkowe – uczestników z pewnością zachwycą jego klimatyczne wnętrza.
Jednak konferencja to nie wszystko. Po wystąpieniach prelegentów planowane jest uroczyste przyjęcie w stylu lat 20. i 30. Na gości czeka tam m.in. uroczysta kolacja, spektakl teatru rewiowego oraz zabawa przy muzyce na żywo. Bilety oraz więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.morebusiness.pl/e-commerce-day/.
Kto wystąpi na scenie E-commerce day?
Podczas wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem podzieli się 10 doświadczonych w branży prelegentów. Wystąpią m.in.
- Agnieszka Ziętek – eCommerce Director w Mars;Social Media Manager w LPP.SA
- Aneta Chrzanowska – Social Media Manager w LPP.SA;
- Patryk Wojtas – Manager e-commerce;
- Piotr Urbaniak – Board Member / Sales Director w Traffic Trends;
- Jakub Papuga – CEO / Founder Happy Parrots;
- Marcin Żmuda – Head of SEO w Orion Media Group.
Konferencję poprowadzi aktor i dziennikarz Paweł Tworek, który współpracował m.in. z Radiem ZET i Meloradiem, a obecnie można go zobaczyć w stacji telewizyjnej Music Box.
Kto powinien wziąć udział w wydarzeniu?
W wydarzeniu powinny wziąć udział wszystkie osoby, które są zawiązane z handlem elektronicznym, a w szczególności:
- Właściciele sklepów internetowych;
- Analitycy i badacze rynku;
- Specjaliści ds. technologii i IT;
- Specjaliści ds. marketingu;
- Przedstawiciele start-upów i inwestorzy;
- Specjaliści ds. płatności i bezpieczeństwa;
- Przedstawiciele mediów i influencerzy;
- Osoby związane z sektorem logistycznym i obsługą klienta.
Warto dodać, że wydarzenie otrzymało akredytację DIMAQ. Dzięki niej uczestnicy posiadający certyfikat międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych otrzymają punkty recertyfikacyjne.