Organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media

08/05/2020
IAB US, IAB Tech Lab, ANA (Association of National Advertisers) oraz inne organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media. Współpraca będzie opierać się na pracach w projekcie Rearc mającym na celu opracowanie rozwiązań technologicznych zorientowanych na prywatność i odpowiednie personalizowanie reklam.

Przeczytaj więcej na temat partnerstwa >>>

Projekt Rearc to inicjatywa IAB US i IAB Tech Lab mająca na celu zaangażowanie wszystkich grup interesariuszy uczestniczących w rozmowach biznesowych, politycznych i technologicznych, które napędzają proces ustanawiania standardów. Celem Rearc jest przemyślenie i przebudowa marketingu cyfrowego w taki sposób, by nadal realizował swoje założenia, a jednocześnie adresował obecne wyzwania i potrzeby w zakresie prywatności konsumentów i personalizacji.

Więcej informacji na temat Projektu Rearc znajduje się na tej stronie>>>

IAB Polska powołał lokalną Grupę Zadaniową Rearc, która rozpoczęła swe prace już w kwietniu. Grupa jest otwarta dla wszystkich firm zrzeszonych w IAB Polska. Poza aktywnym udziałem w pracach Rearc, Grupa jest również pierwszym miejscem opiniowania, a także weryfikacji wszelkich wypracowanych standardów i propozycji pod kątem polskich wymogów.

Pytania oraz zgłoszenia do Grupy Zadaniowej Rearc przy IAB Polska prosimy kierować do Małgorzaty Walendziewskiej: m.walendziewska@iab.org.pl.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.