Open Mobi w gronie firm członkowskich IAB Polska.

09/13/2019
Open Mobi to agencja digitalowa, która wykorzystując własne know-how oraz nowoczesne technologie AI, pomaga dotrzeć z przekazem do milionów unikalnych użytkowników w Polsce i na świecie.

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma Open Mobi Sp. z o.o.

Open Mobi to agencja digitalowa, która wykorzystując własne know-how oraz nowoczesne technologie AI, pomaga dotrzeć z przekazem do milionów unikalnych użytkowników w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w reklamach na urządzenia mobilne. Jako pierwsza agencja na polskim rynku, dzięki bezpośrednim umowom z wydawcami, sprawnie realizuje kampanie display m.in. w aplikacjach TikTok, Twitch czy Badoo.

Już teraz, bazując na autorskiej platformie DMP oraz współpracy z trzydziestoma zewnętrznymi dostawcami, umożliwia kierowanie reklamy do kilkunastu segmentów zgodnych z kategoriami IAB.

IAB Polska to doskonałe miejsce do wymiany doświadczeń z ludźmi, którym tak jak nam, zależy na wyznaczaniu standardów dobrych praktyk w branży. Uczestnicząc w grupach roboczych, będziemy mieli również okazję do podzielenia się naszą wiedzą m.in. w zakresie realizacji kampanii w aplikacjach społecznościowych, które dopiero od niedawna pozwalają na dotarcie z reklamą do swoich użytkowników.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.