Open Mobi w gronie firm członkowskich IAB Polska.

09/13/2019
Open Mobi to agencja digitalowa, która wykorzystując własne know-how oraz nowoczesne technologie AI, pomaga dotrzeć z przekazem do milionów unikalnych użytkowników w Polsce i na świecie.

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma Open Mobi Sp. z o.o.

Open Mobi to agencja digitalowa, która wykorzystując własne know-how oraz nowoczesne technologie AI, pomaga dotrzeć z przekazem do milionów unikalnych użytkowników w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w reklamach na urządzenia mobilne. Jako pierwsza agencja na polskim rynku, dzięki bezpośrednim umowom z wydawcami, sprawnie realizuje kampanie display m.in. w aplikacjach TikTok, Twitch czy Badoo.

Już teraz, bazując na autorskiej platformie DMP oraz współpracy z trzydziestoma zewnętrznymi dostawcami, umożliwia kierowanie reklamy do kilkunastu segmentów zgodnych z kategoriami IAB.

IAB Polska to doskonałe miejsce do wymiany doświadczeń z ludźmi, którym tak jak nam, zależy na wyznaczaniu standardów dobrych praktyk w branży. Uczestnicząc w grupach roboczych, będziemy mieli również okazję do podzielenia się naszą wiedzą m.in. w zakresie realizacji kampanii w aplikacjach społecznościowych, które dopiero od niedawna pozwalają na dotarcie z reklamą do swoich użytkowników.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.