Omnihero dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

03/25/2022
Agencja marketingu marketplace OmniHero zostaje nowym członkiem IAB Polska.

OmniHero jest agencją specjalizującą się w obecności marek na marketplace. Jest odpowiedzialna za budowanie sprzedaży i reklamę ale przede wszystkim komunikację z konsumentami na każdym etapie procesu zakupowego. Agencję tworzą doświadczeni pasjonaci sprzedaży, mający na koncie skuteczne wdrożenia marek na największe platformy zakupowe typu Allegro, Amazon czy Empik. Wyróżnia ich bardzo kompleksowe podejście do obecności w marketplace od strategii, pilotażu, automatyzacji po zarządzanie i promocję, obsługę post i lojalizację kupujących.

Nigdy w przeszłości marki nie zbliżyły się tak do konsumenta jak w ostatnich kilkunastu latach. Do tego starają się być dostępne we wszystkich kanałach kontaktu, nie tylko social mediach czy własnych sklepach internetowych, ale również poprzez silną obecność na marketplacach. Dzięki nam realizują tę strategię z sukcesem! – komentuje Jakub Bakuła, Ecommerce Manager.

Cieszymy się z dołączenia do IAB Polska. Wiążemy z tą decyzją duże nadzieje i szansę na współpracę w grupach roboczych. Chcemy wnieść wiedzę i doświadczenie zdobyte przy budowie obecności marek w obszarach omnichannel – dodaje Maciej Grams, Prezes Zarządu spółki.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej! Nowy e-book IAB Polska

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie mobilnej! Nowy e-book IAB Polska

Raport „Formaty Reklamowe Mobile 2025” to praktyczny przewodnik po ekosystemie reklamy mobilnej, stworzony przez ekspertów z Grupy Roboczej Mobile IAB Polska. Znajdziesz w nim nie tylko przegląd formatów, ale także ich zastosowanie w rzeczywistych kampaniach i rekomendacje dla marketerów.

Patronat IAB: Raport adQuery o uważności w reklamie „Uwaga, klikam!”

Patronat IAB: Raport adQuery o uważności w reklamie „Uwaga, klikam!”

Z najnowszego badania adQuery „Uwaga, klikam!” wynika jednoznacznie: konsumenci klikają, gdy reklama jest atrakcyjna wizualnie, trafna kontekstowo i niesie ze sobą konkretną wartość. Ale to nie jedyne wnioski, które płyną z raportu. Publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska.