Omnihero dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska

03/25/2022
Agencja marketingu marketplace OmniHero zostaje nowym członkiem IAB Polska.

OmniHero jest agencją specjalizującą się w obecności marek na marketplace. Jest odpowiedzialna za budowanie sprzedaży i reklamę ale przede wszystkim komunikację z konsumentami na każdym etapie procesu zakupowego. Agencję tworzą doświadczeni pasjonaci sprzedaży, mający na koncie skuteczne wdrożenia marek na największe platformy zakupowe typu Allegro, Amazon czy Empik. Wyróżnia ich bardzo kompleksowe podejście do obecności w marketplace od strategii, pilotażu, automatyzacji po zarządzanie i promocję, obsługę post i lojalizację kupujących.

Nigdy w przeszłości marki nie zbliżyły się tak do konsumenta jak w ostatnich kilkunastu latach. Do tego starają się być dostępne we wszystkich kanałach kontaktu, nie tylko social mediach czy własnych sklepach internetowych, ale również poprzez silną obecność na marketplacach. Dzięki nam realizują tę strategię z sukcesem! – komentuje Jakub Bakuła, Ecommerce Manager.

Cieszymy się z dołączenia do IAB Polska. Wiążemy z tą decyzją duże nadzieje i szansę na współpracę w grupach roboczych. Chcemy wnieść wiedzę i doświadczenie zdobyte przy budowie obecności marek w obszarach omnichannel – dodaje Maciej Grams, Prezes Zarządu spółki.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.