Kluczowe wnioski z Raportu:
- Rok 2024 to 20% wzrostu wartości całego rynku reklamy online.
- Najszybciej rosnącą kategorią reklamową w polskim internecie została reklama wideo online, a już 34% wydatków na reklamę digital przypada na mobile.
- Generatywna AI może zwiększyć PKB regionu CEE o 5-8% w ciągu dekady.
- W Polsce dynamicznie rośnie znaczenie retail media i reklamy Digital Out-of-Home.
Dowiedz się więcej! Czytaj raport w wersji online lub pobierz PDF!
Co znajdziesz w Raporcie?
Na ponad 130 stronach Raportu znajdziesz analizy:
- statystyk polskiego internetu,
- poszczególnych kategorii rynkowych,
- narzędzi marketingu online,
- najnowszych wyników IAB Polska/PwC AdEx.
Omówiliśmy także perspektywy rozwojowe, spodziewane trendy, wyzwania, szanse i najważniejsze wydarzenia prawne mające wpływ na ekosystem internetowy w Polsce. W końcowej części Raportu znajduje się opis działań IAB Polska.
Nie przegap tej publikacji – to must-read dla każdego, kto zajmuje się marketingiem!