Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska 2020/2021 już do pobrania!

12/17/2020
Światło dzienne ujrzała Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska 2020/2021. Jest to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Pobierz najnowszą wersję!

Celem corocznie aktualizowanego projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.

Główną ideą przyświecającą Mapie Podmiotów Internetowych jest maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży
– podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Dziewiąta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zawiera interaktywne logotypy firm pogrupowane w 54 kategorie w 7 kolejnych obszarach pozwalających znaleźć partnera na każdym etapie projektowania kampanii digitalowej:

  • Kreacja i realizacja
  • Narzędzia
  • Powierzchnie Reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi
  • Reklamodawcy

Łącznie do bieżącej edycji Mapy przystąpiło 207 firm, które zgłosiły ponad 370 logotypów marek działających na polskim rynku.

Zapraszamy do pobrania!

Czytaj także

Patronat IAB: Badanie #PoStronieKobiet

Patronat IAB: Badanie #PoStronieKobiet

Rusza badanie #PoStronieKobiet, które pokaże, na ile wkład kobiet pracujących w reklamie i marketingu jest widzialny. Projekt ma nie tylko pomóc eliminować nierówności, ale zachęcić branżę do budowania bardziej zróżnicowanych zespołów, by mogła jeszcze lepiej realizować swój społeczny i biznesowy potencjał. Inicjatywa jest objęta patronatem IAB Polska, a pierwsze wyniki badania zostaną przedstawione podczas Forum IAB 2021.

Patronat IAB: GLOBAL BUSINESS_LOCAL FAMILY

Patronat IAB: GLOBAL BUSINESS_LOCAL FAMILY

Już po raz drugi rodziny biznesowe z Polski i zza granicy spotkają się online – w dniach 24 – 28 maja Instytut Biznesu Rodzinnego organizuje Family Business Week. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania jest – Global Business _Local Family – zrównoważony rozwój w nieoczywistych, trudnych czasach. Wydarzenie objete jest patronatem IAB Polska.