Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska 2020/2021 już do pobrania!

12/17/2020
Światło dzienne ujrzała Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska 2020/2021. Jest to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Pobierz najnowszą wersję!

Celem corocznie aktualizowanego projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Przejrzyste uporządkowanie firm w kategoriach i obszarach ułatwia odnalezienie na Mapie poszukiwanego partnera do współpracy, a także obrazuje całą drogę marketingową – od stworzenia kreacji reklamowej, poprzez wykorzystanie odpowiednich narzędzi i zakup powierzchni reklamowej, analizę kampanii, aż po sprzedaż i usługi.

Główną ideą przyświecającą Mapie Podmiotów Internetowych jest maksymalne ułatwienie kontaktu z odpowiednimi firmami branży digital, dlatego wszystkie umieszczone na niej logotypy są klikalne. To wciąż jedyny na taką skalę projekt, który stanowi nie tylko bazę wiedzy o polskim rynku internetowym, ale jest także platformą kontaktową między usługodawcami a usługobiorcami z branży
– podkreśla Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Dziewiąta edycja Mapy Podmiotów Internetowych IAB Polska zawiera interaktywne logotypy firm pogrupowane w 54 kategorie w 7 kolejnych obszarach pozwalających znaleźć partnera na każdym etapie projektowania kampanii digitalowej:

  • Kreacja i realizacja
  • Narzędzia
  • Powierzchnie Reklamowe
  • Analizy
  • E-commerce
  • Usługi
  • Reklamodawcy

Łącznie do bieżącej edycji Mapy przystąpiło 207 firm, które zgłosiły ponad 370 logotypów marek działających na polskim rynku.

Zapraszamy do pobrania!

Czytaj także

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób. 

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska.