Landingi przystępują do grona firm członkowskich IAB Polska

09/03/2019
Landingi to platforma umożliwiająca tworzenie landing page’y bez umiejętności programowania.

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma Landingi.

Landingi to platforma umożliwiająca tworzenie landing page’y bez umiejętności programowania. Dzięki prostemu edytorowi drag & drop, bogatej bibliotece szablonów i błyskawicznej publikacji, klienci mogą zbudować landing page nawet w kilka godzin i od razu zacząć zdobywać leady.

Szeroka oferta Landingi obejmuje zarówno podstawowe narzędzia, jak i rozszerzone funkcjonalności – integracje z zewnętrznymi aplikacjami, testy A/B czy rozwiązania dla agencji.

Od wielu lat wspieramy społeczność marketingu internetowego dostarczając produkty i usługi, dzięki którym realizowanie celów biznesowych jest sprawne i skuteczne.
Sami również jesteśmy częścią tej społeczności, dlatego postanowiliśmy wstąpić w szeregi IAB Polska. Chcielibyśmy nie tylko skorzystać z doświadczenia innych firm członkowskich, by stale podnosić jakość i potencjał naszych produktów oraz usług, lecz także pragniemy wnieść wartość i dzielić się naszą wiedzą w obszarach performance marketingu, SEM, generowania leadów czy optymalizacji konwersji.

– komentuje Andrzej Bieda, Head of Growth, Landingi

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w kolejnych latach.