Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma Landingi.
Landingi to platforma umożliwiająca tworzenie landing page’y bez umiejętności programowania. Dzięki prostemu edytorowi drag & drop, bogatej bibliotece szablonów i błyskawicznej publikacji, klienci mogą zbudować landing page nawet w kilka godzin i od razu zacząć zdobywać leady.
Szeroka oferta Landingi obejmuje zarówno podstawowe narzędzia, jak i rozszerzone funkcjonalności – integracje z zewnętrznymi aplikacjami, testy A/B czy rozwiązania dla agencji.
Od wielu lat wspieramy społeczność marketingu internetowego dostarczając produkty i usługi, dzięki którym realizowanie celów biznesowych jest sprawne i skuteczne.
Sami również jesteśmy częścią tej społeczności, dlatego postanowiliśmy wstąpić w szeregi IAB Polska. Chcielibyśmy nie tylko skorzystać z doświadczenia innych firm członkowskich, by stale podnosić jakość i potencjał naszych produktów oraz usług, lecz także pragniemy wnieść wartość i dzielić się naszą wiedzą w obszarach performance marketingu, SEM, generowania leadów czy optymalizacji konwersji.
– komentuje Andrzej Bieda, Head of Growth, Landingi
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.