Landingi przystępują do grona firm członkowskich IAB Polska

09/03/2019
Landingi to platforma umożliwiająca tworzenie landing page’y bez umiejętności programowania.

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma Landingi.

Landingi to platforma umożliwiająca tworzenie landing page’y bez umiejętności programowania. Dzięki prostemu edytorowi drag & drop, bogatej bibliotece szablonów i błyskawicznej publikacji, klienci mogą zbudować landing page nawet w kilka godzin i od razu zacząć zdobywać leady.

Szeroka oferta Landingi obejmuje zarówno podstawowe narzędzia, jak i rozszerzone funkcjonalności – integracje z zewnętrznymi aplikacjami, testy A/B czy rozwiązania dla agencji.

Od wielu lat wspieramy społeczność marketingu internetowego dostarczając produkty i usługi, dzięki którym realizowanie celów biznesowych jest sprawne i skuteczne.
Sami również jesteśmy częścią tej społeczności, dlatego postanowiliśmy wstąpić w szeregi IAB Polska. Chcielibyśmy nie tylko skorzystać z doświadczenia innych firm członkowskich, by stale podnosić jakość i potencjał naszych produktów oraz usług, lecz także pragniemy wnieść wartość i dzielić się naszą wiedzą w obszarach performance marketingu, SEM, generowania leadów czy optymalizacji konwersji.

– komentuje Andrzej Bieda, Head of Growth, Landingi

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.