Landingi przystępują do grona firm członkowskich IAB Polska

09/03/2019
Landingi to platforma umożliwiająca tworzenie landing page’y bez umiejętności programowania.

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma Landingi.

Landingi to platforma umożliwiająca tworzenie landing page’y bez umiejętności programowania. Dzięki prostemu edytorowi drag & drop, bogatej bibliotece szablonów i błyskawicznej publikacji, klienci mogą zbudować landing page nawet w kilka godzin i od razu zacząć zdobywać leady.

Szeroka oferta Landingi obejmuje zarówno podstawowe narzędzia, jak i rozszerzone funkcjonalności – integracje z zewnętrznymi aplikacjami, testy A/B czy rozwiązania dla agencji.

Od wielu lat wspieramy społeczność marketingu internetowego dostarczając produkty i usługi, dzięki którym realizowanie celów biznesowych jest sprawne i skuteczne.
Sami również jesteśmy częścią tej społeczności, dlatego postanowiliśmy wstąpić w szeregi IAB Polska. Chcielibyśmy nie tylko skorzystać z doświadczenia innych firm członkowskich, by stale podnosić jakość i potencjał naszych produktów oraz usług, lecz także pragniemy wnieść wartość i dzielić się naszą wiedzą w obszarach performance marketingu, SEM, generowania leadów czy optymalizacji konwersji.

– komentuje Andrzej Bieda, Head of Growth, Landingi

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.