W ramach Działania 2.21 PO WER wsparcie szkoleniowo-doradcze w zakresie zwalczania skutków pandemii COVID-19 poprzez realizację usług rozwojowych wspierających zdobycie, uzupełnienie lub aktualizację kompetencji, kwalifikacji lub części kwalifikacji.
Zapraszamy na kolejne już spotkanie informacyjne, które rozpocznie się o godz. 12.00 i potrwa do godziny 13.30 dn. 18 listopada br., będzie prowadzone z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams.
Program spotkania:
12.00 – 13.30
Część I – informacje ogólne o procesie Rekrutacji- „krok po kroku”
- Instrukcja obsługi Elektronicznego Systemu Składania Wniosków (ESSW)
- Pytania dotyczące części I
Część II – Prezentacja wypełnionych wzorów – załączników od 1 do 6 oraz 11
- Omówienie wszystkich wskazanych załączników
- Pytania dotyczące części II
Część III– Prezentacja najczęściej zadawanych pytań przez MŚP w procesie Rekrutacji
- Przygotowanie i udzielenie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
- Pytania dotyczące części III
Spotkanie prowadzić będzie ZESPÓŁ PROJEKTU – Przedstawiciele Operatora KDK INFO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
W przypadku pytań dotyczących spotkania prosimy o kontakt na adres (e-mail: komunikacjamarketingowa@kdkinfo.pl).