Dowiedz się, jak pozyskać środki na szkolenia z nowego dofinansowania od PARP – spotkanie informacyjne

11/12/2020
W najbliższą środę (18.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.

W ramach Działania 2.21 PO WER wsparcie szkoleniowo-doradcze w zakresie zwalczania skutków pandemii COVID-19 poprzez realizację usług rozwojowych wspierających zdobycie, uzupełnienie lub aktualizację kompetencji, kwalifikacji lub części kwalifikacji.

Zapraszamy na kolejne już spotkanie informacyjne, które rozpocznie się o godz. 12.00  i potrwa do godziny 13.30 dn. 18 listopada br., będzie prowadzone z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams.

Przejdź do spotkania >>

Program spotkania:

12.00 – 13.30                        

Część I – informacje ogólne o procesie Rekrutacji- „krok po kroku”

  • Instrukcja obsługi Elektronicznego Systemu Składania Wniosków (ESSW)
  • Pytania dotyczące części I

Część II – Prezentacja wypełnionych wzorów – załączników od 1 do 6 oraz 11

  • Omówienie wszystkich wskazanych załączników
  • Pytania dotyczące części II

Część III– Prezentacja najczęściej zadawanych pytań przez MŚP w procesie Rekrutacji

  • Przygotowanie i udzielenie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • Pytania dotyczące części III


Spotkanie prowadzić będzie ZESPÓŁ PROJEKTU – Przedstawiciele Operatora  KDK INFO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

W przypadku pytań dotyczących spotkania prosimy o kontakt  na adres  (e-mail: komunikacjamarketingowa@kdkinfo.pl).

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.