Dowiedz się, jak pozyskać środki na szkolenia z nowego dofinansowania od PARP – spotkanie informacyjne

11/12/2020
W najbliższą środę (18.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.

W ramach Działania 2.21 PO WER wsparcie szkoleniowo-doradcze w zakresie zwalczania skutków pandemii COVID-19 poprzez realizację usług rozwojowych wspierających zdobycie, uzupełnienie lub aktualizację kompetencji, kwalifikacji lub części kwalifikacji.

Zapraszamy na kolejne już spotkanie informacyjne, które rozpocznie się o godz. 12.00  i potrwa do godziny 13.30 dn. 18 listopada br., będzie prowadzone z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams.

Przejdź do spotkania >>

Program spotkania:

12.00 – 13.30                        

Część I – informacje ogólne o procesie Rekrutacji- „krok po kroku”

  • Instrukcja obsługi Elektronicznego Systemu Składania Wniosków (ESSW)
  • Pytania dotyczące części I

Część II – Prezentacja wypełnionych wzorów – załączników od 1 do 6 oraz 11

  • Omówienie wszystkich wskazanych załączników
  • Pytania dotyczące części II

Część III– Prezentacja najczęściej zadawanych pytań przez MŚP w procesie Rekrutacji

  • Przygotowanie i udzielenie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • Pytania dotyczące części III


Spotkanie prowadzić będzie ZESPÓŁ PROJEKTU – Przedstawiciele Operatora  KDK INFO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

W przypadku pytań dotyczących spotkania prosimy o kontakt  na adres  (e-mail: komunikacjamarketingowa@kdkinfo.pl).

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!