IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming? Rusza kolejna edycja konferencji nt. marketingu gamingowego

01/21/2020
Twoja marka też może dotrzeć z przekazem reklamowym do kilkunastomilionowej grupy polskich graczy online! Dowiedz się, jak zbudować strategię komunikacji opartą o ich potrzeby i motywacje, jak współpracować z gamingowymi influencerami i drużynami oraz jak zaistnieć na turniejach w e-sportowym świecie.

Twoja marka też może dotrzeć z przekazem reklamowym do kilkunastomilionowej grupy polskich graczy online! Dowiedz się, jak zbudować strategię komunikacji opartą o ich potrzeby i motywacje, jak współpracować z gamingowymi influencerami i drużynami oraz jak zaistnieć na turniejach w e-sportowym świecie. O tym podczas konferencji IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming opowiedzą najlepsi branżowi eksperci. Druga edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem e-sportu i gamingu już 6 lutego w Warszawie!

Konferencja IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming to wyjątkowe wydarzenie IAB Polska, które tworzą wspólnie eksperci z branży gamingowej, w tym przedstawiciele domów mediowych, agencji marketingowych i wydawcy gier komputerowych. W oparciu o swoje doświadczenie i praktyczne przykłady, opowiedzą jak marki, również te niezwiązane z e-sportem i gamingiem, mogą nie tylko się pokazać, ale naprawdę się w tym świecie rozwinąć.

W 2019 roku podczas Fornite World Cup ustanowiona została rekordowa pula nagród – 30 milionów dolarów. Kilka tygodni później rekord ten został pobity przez turniej The International 2019 w grze Dota 2 – 34 miliony dolarów. To pokazuje, jak szybko wzrasta wartość, także marketingowa, świata e-sportu i gier. Widzimy wyraźnie, jak również na rodzimym rynku systematycznie wzrasta zainteresowania marek dotarciem do tej grupy. Ponad 16-milionowa społeczność polskich graczy to jednak nadal ogromny marketingowy potencjał do zagospodarowania. O tym, jak skutecznie go wykorzystać powiemy podczas IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming.

Wydarzenie podzielone jest na 5 bloków tematycznych – poziomów, podczas których uczestnicy krok po kroku dowiedzą się, jak profesjonalnie wykorzystać gaming i e-sport do celów biznesowych swoich marek:

  • LEVEL 1: Początek przygody to wystąpienia dotyczące tworzenia gier, budowania społeczności i rozwijania gry pod kątem e-sportu i gaming.
  • LEVEL 2: Bohaterowie – ten blok poświęcony będzie gwiazdom gamingu i e-sportu.
  • LEVEL 3: Pole bitwy – tu nasi eksperci kompleksowo opowiedzą o tym, jak z rozmachem zorganizować turniej e-sportowy na najwyższym poziomie oraz jak przeprowadzić profesjonalną transmisję z rozgrywek. Nie zabraknie case studies, m.in. z rozgrywek FIFA.
  • LEVEL 4: Next level – w tym bloku skupimy się na gamingowych trendach w najbliższych latach zarówno w Polsce, jak i na świecie.
  • EPILOG: Napisz własną historię – zwieńczeniem konferencji będą praktyczne wystąpienia o tym, jak zdobytą wiedzę dostosować do potrzeb swojej marki – od budowania strategii komunikacji do wdrożenia konkretnych narzędzi.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Kamil Górecki z Fantasyexpo, Szymon Kubiak z devils.one, Adrian Kostrzębski z ESL, Tomek Przeździecki i Maciej Boroń z Mediacom, Jacek Jankowski z Wirtualna Polska Media, Paweł Kowalczyk z Ringier Axel Springer Polska, Łukasz Turkowski z Gameset, Krzysztof Rygiel i Karolina Kałużyńska z Monday, Arkadiusz Miegoń z Mexad Games, Natalia Skrzypek z Dentsu.

Konferencję adresujemy do przedstawicieli firm szukających nowych odbiorców, przede wszystkich marek niezwiązanych ze światem gamingu.  Na wydarzenie zapraszamy marketerów szukających inspiracji i rozwoju, a także wszystkich odpowiedzialnych za organizację eventów i współpracę z influencerami. Świat gamingu i e-sportu to wciąż ogromne pole do marketingowego działania.

Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: Gazeta.pl, Magazyn Online Marketing, Marketer Plus, naTemat, Newspoint, Social Press, Wirtualna Polska

Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/esport-gaming/

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.