IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming? Rusza kolejna edycja konferencji nt. marketingu gamingowego

01/21/2020
Twoja marka też może dotrzeć z przekazem reklamowym do kilkunastomilionowej grupy polskich graczy online! Dowiedz się, jak zbudować strategię komunikacji opartą o ich potrzeby i motywacje, jak współpracować z gamingowymi influencerami i drużynami oraz jak zaistnieć na turniejach w e-sportowym świecie.

Twoja marka też może dotrzeć z przekazem reklamowym do kilkunastomilionowej grupy polskich graczy online! Dowiedz się, jak zbudować strategię komunikacji opartą o ich potrzeby i motywacje, jak współpracować z gamingowymi influencerami i drużynami oraz jak zaistnieć na turniejach w e-sportowym świecie. O tym podczas konferencji IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming opowiedzą najlepsi branżowi eksperci. Druga edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem e-sportu i gamingu już 6 lutego w Warszawie!

Konferencja IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming to wyjątkowe wydarzenie IAB Polska, które tworzą wspólnie eksperci z branży gamingowej, w tym przedstawiciele domów mediowych, agencji marketingowych i wydawcy gier komputerowych. W oparciu o swoje doświadczenie i praktyczne przykłady, opowiedzą jak marki, również te niezwiązane z e-sportem i gamingiem, mogą nie tylko się pokazać, ale naprawdę się w tym świecie rozwinąć.

W 2019 roku podczas Fornite World Cup ustanowiona została rekordowa pula nagród – 30 milionów dolarów. Kilka tygodni później rekord ten został pobity przez turniej The International 2019 w grze Dota 2 – 34 miliony dolarów. To pokazuje, jak szybko wzrasta wartość, także marketingowa, świata e-sportu i gier. Widzimy wyraźnie, jak również na rodzimym rynku systematycznie wzrasta zainteresowania marek dotarciem do tej grupy. Ponad 16-milionowa społeczność polskich graczy to jednak nadal ogromny marketingowy potencjał do zagospodarowania. O tym, jak skutecznie go wykorzystać powiemy podczas IAB HowTo: Level up your brand with Esports and Gaming.

Wydarzenie podzielone jest na 5 bloków tematycznych – poziomów, podczas których uczestnicy krok po kroku dowiedzą się, jak profesjonalnie wykorzystać gaming i e-sport do celów biznesowych swoich marek:

  • LEVEL 1: Początek przygody to wystąpienia dotyczące tworzenia gier, budowania społeczności i rozwijania gry pod kątem e-sportu i gaming.
  • LEVEL 2: Bohaterowie – ten blok poświęcony będzie gwiazdom gamingu i e-sportu.
  • LEVEL 3: Pole bitwy – tu nasi eksperci kompleksowo opowiedzą o tym, jak z rozmachem zorganizować turniej e-sportowy na najwyższym poziomie oraz jak przeprowadzić profesjonalną transmisję z rozgrywek. Nie zabraknie case studies, m.in. z rozgrywek FIFA.
  • LEVEL 4: Next level – w tym bloku skupimy się na gamingowych trendach w najbliższych latach zarówno w Polsce, jak i na świecie.
  • EPILOG: Napisz własną historię – zwieńczeniem konferencji będą praktyczne wystąpienia o tym, jak zdobytą wiedzę dostosować do potrzeb swojej marki – od budowania strategii komunikacji do wdrożenia konkretnych narzędzi.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Kamil Górecki z Fantasyexpo, Szymon Kubiak z devils.one, Adrian Kostrzębski z ESL, Tomek Przeździecki i Maciej Boroń z Mediacom, Jacek Jankowski z Wirtualna Polska Media, Paweł Kowalczyk z Ringier Axel Springer Polska, Łukasz Turkowski z Gameset, Krzysztof Rygiel i Karolina Kałużyńska z Monday, Arkadiusz Miegoń z Mexad Games, Natalia Skrzypek z Dentsu.

Konferencję adresujemy do przedstawicieli firm szukających nowych odbiorców, przede wszystkich marek niezwiązanych ze światem gamingu.  Na wydarzenie zapraszamy marketerów szukających inspiracji i rozwoju, a także wszystkich odpowiedzialnych za organizację eventów i współpracę z influencerami. Świat gamingu i e-sportu to wciąż ogromne pole do marketingowego działania.

Wydarzenie organizowane jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: Gazeta.pl, Magazyn Online Marketing, Marketer Plus, naTemat, Newspoint, Social Press, Wirtualna Polska

Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/esport-gaming/

Czytaj także

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

Patronat: Konferencja #DataDrivenDOOH już 28 listopada

#DataDrivenDOOH to najważniejsze wydarzenie 2023 roku dotyczące rozwoju cyfrowego OOH i jego widowni. Pomiary, definicje, standardy – a wszystko podane w atrakcyjnej formie przez najlepszych ekspertów. W tym roku będziemy rozmawiać o tym, jak w kontekście tego młodego medium definiować i parametryzować widownię – aby spełniać oczekiwania naszych klientów z jednej strony i być pełnoprawnym członkiem cross-mediowego świata reklamy z drugiej. IAB Polska objął konferencję patronatem honorowym.

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Ogłaszamy aż 62 nominacje do nagród IAB MIXX Awards 2023

Jury IAB MIXX Awards po ocenie 224 zgłoszeń wyłoniło listę nominacji do nagród za najlepsze wykorzystanie środowiska cyfrowego w kampaniach reklamowych. Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 5 grudnia. W tym roku – o złote, srebrne i brązowe statuetki – w 16 kategoriach konkursowych ubiega się 45 kampanii, które uzyskały 62 nominacje do nagród.