IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji

03/09/2020
W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online.

Komunikat 11.03.2020: W związku z trwającym zagrożeniem epidemiologicznym i zaleceniem o ograniczeniu wszelkich imprez o charakterze masowym podjęliśmy decyzję o przeniesieniu  konferencji na późniejszy termin, który podamy najszybciej jak to będzie możliwe. Do tego czasu rejestracja na wydarzenie została zawieszona.

Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Pierwsza edycja wydarzenia obowiązkowego dla wszystkich zainteresowanych nowoczesną komunikacją już 26 marca w Warszawie!

Wydarzenie skierowane jest głównie do:

  • marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media
  • pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja
  • PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online
  • osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją

Zapraszamy do udziału w badaniu przygotowanym przez Grupę Roboczą Public Relations przy IAB Polska. Jego celem jest poznanie opinii specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem i komunikacją na temat budowania strategii komunikacji zintegrowanej. Wnioski z badania zostaną przedstawione na konferencji IAB HowTo PR. Link do ankiety dostępny jest TUTAJ.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: Gazeta.pl, Magazyn Online Marketing, Marketer Plus, My Company, naTemat, Newspoint, Social Press, Wirtualna Polska.

Więcej informacji: https://howto.iab.org.pl/pr-2020/

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.