Forum IAB 2020: offline czy online? Wypełnij naszą ankietę!

07/15/2020
Wiemy, że w związku z pandemią w wielu firmach wprowadzano obostrzenia dotyczące obecności swoich pracowników na wydarzeniach i spotkaniach w tradycyjnej formie. Postanowiliśmy zapytać Was zatem o zdanie, jaka formuła naszej flagowej konferencji jest dla Was najbardziej dogodna w tym roku. Wypełnijcie naszą ankietę!
Naszym celem jest zapewnienie możliwości udziału w tegorocznej edycji Forum IAB jak największej liczbie osób. Zdajemy sobie sprawę z Waszych obaw i obostrzeń panujących w Waszych firmach, dlatego będziemy wdzięczni za Waszą opinię na temat tego, czy w tym roku będziecie mogli wziąć udział w  tradycyjnej formule konferencji czy też dostępne są dla Was tylko eventy odbywające się online.

Zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety (czas wypełniania to około 1 minuta). Dzięki Waszej pomocy łatwiej nam będzie dopasować formułę tegorocznego Forum IAB do Waszych możliwości i potrzeb. 

Na Wasze opinie czekamy do 23 lipca. Dziękujemy!

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.