Forum IAB 2020: offline czy online? Wypełnij naszą ankietę!

07/15/2020
Wiemy, że w związku z pandemią w wielu firmach wprowadzano obostrzenia dotyczące obecności swoich pracowników na wydarzeniach i spotkaniach w tradycyjnej formie. Postanowiliśmy zapytać Was zatem o zdanie, jaka formuła naszej flagowej konferencji jest dla Was najbardziej dogodna w tym roku. Wypełnijcie naszą ankietę!
Naszym celem jest zapewnienie możliwości udziału w tegorocznej edycji Forum IAB jak największej liczbie osób. Zdajemy sobie sprawę z Waszych obaw i obostrzeń panujących w Waszych firmach, dlatego będziemy wdzięczni za Waszą opinię na temat tego, czy w tym roku będziecie mogli wziąć udział w  tradycyjnej formule konferencji czy też dostępne są dla Was tylko eventy odbywające się online.

Zapraszamy do wypełnienia krótkiej ankiety (czas wypełniania to około 1 minuta). Dzięki Waszej pomocy łatwiej nam będzie dopasować formułę tegorocznego Forum IAB do Waszych możliwości i potrzeb. 

Na Wasze opinie czekamy do 23 lipca. Dziękujemy!

Czytaj także

IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab uruchamia IAB Privacy Lab

IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab uruchamia IAB Privacy Lab

6 sierpnia 2020 r. IAB Europe we współpracy z IAB Tech Lab ogłosiło uruchomienie IAB Privacy Lab, nowej usługi wspierającej krajowe odziały IAB w opracowywaniu standardów prywatności, ochrony danych, zgodności z prawem i samoregulacji, w ramach odpowiednich ram technologicznych, dla ich rynków.

Organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media

Organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media

IAB US, IAB Tech Lab, ANA (Association of National Advertisers) oraz inne organizacje branżowe ogłaszają partnerstwo na rzecz Responsible Addressable Media. Współpraca będzie opierać się na pracach w projekcie Rearc mającym na celu opracowanie rozwiązań technologicznych zorientowanych na prywatność i odpowiednie personalizowanie reklam.