Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje Bluecloud Interactive

10/29/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja Bluecloud Interactive.

O Bluecloud: Uzyskanie intuicyjnej wiedzy o tym, kim jesteś, komu służysz, gdzie się pojawiasz i jak się rozwijasz, jest być może najbardziej niezawodnym sposobem zapewnienia trwałego sukcesu Twojej firmy. Internet to dynamiczne środowisko. Zbierając na bieżąco dane i obserwując zmiany społeczne, możemy zdecydować, gdzie należy być i jaki przekaz zbudować dla grupy celowej.

Aby iść naprzód, potrzebujesz zarówno marketingu, jak i innowacji. Marka jest najpotężniejszym atutem Twojej firmy. Doświadczenie marki, które jest kluczowe w jej komunikacji, wynika z jej tożsamości, esencji, unikalnych obietnic, cech, wartości, kultury – wyrażonych na stronie internetowej, w logo i hasłach promocyjnych.

Pomagamy w ocenie i badaniach typu market research, zajmujemy się zarządzaniem ewolucją marki, budowaniem świadomości, odświeżeniem marki m.in. wdrożeniu pozytywnego experience’u na całej ścieżce zakupowej konsumenta.

Razem z naszymi fantastycznymi pracownikami w Bluecloud Interactive posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji i planowaniu kampanii promocyjnych online. Odpowiadamy za strategie promocji i komunikacji oraz interaktywne kreacje i innowacje. Zarządzamy zespołami kreatywnymi, działami social media, teamami produkcji interaktywnej, filmowej, content marketingowej, budujemy doświadczenia w martechu i omnichannelu.
Kompetencje, które budowałem przez ostatnie 15 lat w niestandardowych działaniach e-marketingowych w takich obszarach jak: viral marketing/WoMM, Guerilla, social media, performance, event marketing, BTL/ATL, chcemy wykorzystać i razem z naszym zespołem i z IAB rozwinąć w Polsce dziedzinę, jaką jest experience marketing. Customer experience staje się kluczową dziedziną budującą przewagę na rynku, i aby świadczyć tego typu usługi a klienci chcieliby je kupować, trzeba wspólnie wyedukować nasz rynek. Posiadanie kompetencji w wymienionych obszarach jest niezbędne, aby budować dla firm i marek holistyczną strategię komunikacji online na potrzeby omnichannel marketing i dlatego, z jednej strony chcemy razem z IAB tworzyć i rozwijać polskie kompetencje w takich obszarach jak social media, a z drugiej strony polskiemu rynkowi reklamy trzeba pilnie pomóc zrozumieć rynek usług experience marketingowych. Customer Experience (CX), user experience (UX), brand experience (BX) to dziedziny, które należy w Polsce rozwijać i pogłębiać wiedzę na ich temat.
Mamy nadzieję razem z IAB wnieść do polskiego krajobrazu digital marketingowego nową jakość i nowe spojrzenie na marketing, który już niedługo oparty będzie głównie na technologii i narzędziach typu CDP. Branża reklamowa nie może jednak zapomnieć, że BX to nie tylko martech i narzędzia, to nie tylko performance, budowanie pozytywnych doświadczeń oparte jest przede wszystkim na kreatywności, o czym też przy okazji chcemy wszystkim przypomnieć.

– komentuje Piotr, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Jak przystąpić do IAB Polska?

Czytaj także

Aż 55 nominacji do nagród IAB MIXX Awards 2024!  

Aż 55 nominacji do nagród IAB MIXX Awards 2024!  

Jak zwycięża się w digitalu? Spośród 155 zgłoszeń jury konkursu IAB MIXX Awards wyłoniło 43 kampanie, które otrzymały 55 nominacji do nagrody za działania reklamowe wykorzystujące środowisko cyfrowe w sposób najbardziej inspirujący, kreatywny i skuteczny. Najlepsze kampanie powalczą o złote, srebrne i brązowe statuetki w szesnastu kategoriach konkursowych. Zwycięzców poznamy już 26 listopada podczas uroczystej gali rozdania nagród w Warszawie.