O Bluecloud: Uzyskanie intuicyjnej wiedzy o tym, kim jesteś, komu służysz, gdzie się pojawiasz i jak się rozwijasz, jest być może najbardziej niezawodnym sposobem zapewnienia trwałego sukcesu Twojej firmy. Internet to dynamiczne środowisko. Zbierając na bieżąco dane i obserwując zmiany społeczne, możemy zdecydować, gdzie należy być i jaki przekaz zbudować dla grupy celowej.
Aby iść naprzód, potrzebujesz zarówno marketingu, jak i innowacji. Marka jest najpotężniejszym atutem Twojej firmy. Doświadczenie marki, które jest kluczowe w jej komunikacji, wynika z jej tożsamości, esencji, unikalnych obietnic, cech, wartości, kultury – wyrażonych na stronie internetowej, w logo i hasłach promocyjnych.
Pomagamy w ocenie i badaniach typu market research, zajmujemy się zarządzaniem ewolucją marki, budowaniem świadomości, odświeżeniem marki m.in. wdrożeniu pozytywnego experience’u na całej ścieżce zakupowej konsumenta.
Razem z naszymi fantastycznymi pracownikami w Bluecloud Interactive posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji i planowaniu kampanii promocyjnych online. Odpowiadamy za strategie promocji i komunikacji oraz interaktywne kreacje i innowacje. Zarządzamy zespołami kreatywnymi, działami social media, teamami produkcji interaktywnej, filmowej, content marketingowej, budujemy doświadczenia w martechu i omnichannelu.
Kompetencje, które budowałem przez ostatnie 15 lat w niestandardowych działaniach e-marketingowych w takich obszarach jak: viral marketing/WoMM, Guerilla, social media, performance, event marketing, BTL/ATL, chcemy wykorzystać i razem z naszym zespołem i z IAB rozwinąć w Polsce dziedzinę, jaką jest experience marketing. Customer experience staje się kluczową dziedziną budującą przewagę na rynku, i aby świadczyć tego typu usługi a klienci chcieliby je kupować, trzeba wspólnie wyedukować nasz rynek. Posiadanie kompetencji w wymienionych obszarach jest niezbędne, aby budować dla firm i marek holistyczną strategię komunikacji online na potrzeby omnichannel marketing i dlatego, z jednej strony chcemy razem z IAB tworzyć i rozwijać polskie kompetencje w takich obszarach jak social media, a z drugiej strony polskiemu rynkowi reklamy trzeba pilnie pomóc zrozumieć rynek usług experience marketingowych. Customer Experience (CX), user experience (UX), brand experience (BX) to dziedziny, które należy w Polsce rozwijać i pogłębiać wiedzę na ich temat.
Mamy nadzieję razem z IAB wnieść do polskiego krajobrazu digital marketingowego nową jakość i nowe spojrzenie na marketing, który już niedługo oparty będzie głównie na technologii i narzędziach typu CDP. Branża reklamowa nie może jednak zapomnieć, że BX to nie tylko martech i narzędzia, to nie tylko performance, budowanie pozytywnych doświadczeń oparte jest przede wszystkim na kreatywności, o czym też przy okazji chcemy wszystkim przypomnieć.– komentuje Piotr, Chief Experience Officer w Bluecloud Interactive.
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.