Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Enyo

11/09/2023
Agencja Enyo dołączyła grona firm członkowskich IAB Polska.

Enyo to agencja marketingowa o szerokim spektrum kompetencji, ze szczególnym naciskiem na obszary brand advocacy, BTL, digital i strategię. W Enyo opieramy się na danych, ale to, co nas napędza, to pasja do tworzenia historii, które łączą i zapadają w pamięć. Enyo korzysta ze strategicznego podejścia wspieranego badaniami i danymi, aby skupić się na kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI) swoich klientów. Agencja stawia na długotrwałe partnerstwa z klientami, koncentrując się na łączeniu celów marketingowych i biznesowych.
Dla Enyo partnerstwo to nie tylko współpraca, ale też wspólne podejmowanie wyzwań i odkrywanie nowych możliwości.

Rozkwit sztucznej inteligencji, której wpływ obserwujemy w niemal każdym zakamarku naszego życia, nie mógłby mieć miejsca bez solidnych, tradycyjnych fundamentów. Dostęp do aktualnej wiedzy oraz zgrany zespół stanowią klucz do sukcesu. Z dumą dołączamy do grona organizacji, które wspólnie kształtują nowy wymiar branży marketingowej. – Kacper Osiecki, Managing Partner, Enyo.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.