Criteo przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska

12/13/2021
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiło Criteo - globalna firma technologiczna dostarczająca wiodącą ogólnoświatową platformę Commerce Media.

2 700 członków zespołu Criteo pracuje wspólnie z 22 tysiącami reklamodawców i tysiącami wydawców na całym świecie. Wykorzystują największy na świecie zbiór danych o zakupach konsumentów dzięki któremu możliwe jest zwiększanie sprzedaży klientów Criteo. Tworząc godny zaufania i skuteczny przekaz reklamowy Criteo dostarcza bogatszych doświadczeń każdemu konsumentowi jednocześnie wspierając sprawiedliwy i otwarty Internet. Umożliwia dzięki temu odkrywanie nowych produktów, innowacje i możliwość wyboru.

– Media i świat reklamy ewoluują w błyskawicznym tempie. Wymagania techniczne i nowe regulacje zmieniają się nieustannie. W tym kontekście marketerzy bazują na godnych zaufania i skutecznych narzędziach marketingowych, aby efektywnie komunikować się z konsumentami. Właściciele mediów polegają na odpornych na wyzwania przyszłości metodach monetyzowania swojego inventory. Dzięki technologii Criteo, dostępowi do 1st party data, naszemu zespołowi oraz innowacyjnemu DNA Criteo jest gotowe, aby odegrać swoją rolę w kształtowaniu reklamy internetowej w otwartym Internecie. Wiemy, że nie jest to możliwe w pojedynkę. – mówi Lech Piekarski, Senior Manager, Criteo.

– To jeden z wielu powodów dla którego dołączamy dzisiaj do IAB Polska. Wierzymy, że dzisiaj jest to ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej, aby wszyscy uczestnicy rynku działali wspólnie, porozumieli się i tworzyli innowacje dla lepszej przyszłości branży. W Criteo jesteśmy zdeterminowani, aby odegrać istotna rolę na tym polu poprzez współpracę w ramach IAB Polska. – dodaje.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.