Clear Channel Poland nową firmą członkowską IAB Polska

06/13/2023
Clear Channel Poland dołączył do grona firm członkowskich IAB Polska.

Clear Channel Poland jest polskim oddziałem światowego lidera reklamy zewnętrznej. Od ponad 20 lat zapewnia skuteczną komunikację marek z konsumentami.  W swoim portfolio posiada ogólnopolską sieć nośników klasycznych, digitalowych oraz reklamę tranzytową. Poprzez sukcesywny rozwój jakościowej sieci nośników digital w przestrzeni miejskiej i Galeriach Premium oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, stale optymalizuje swoją ofertę zapewniając precyzyjne, elastyczne i szybkie dotarcie do pożądanej widowni, i realizację celów reklamodawców.

Oczy całej branży Out Of Home skierowane są w stronę Digital Out Of Home, czyli najdynamiczniej rozwijającego się segmentu, który będzie kluczowym motorem wzrostu w nadchodzących latach. Clear Channel Poland ma szczęście czerpać z wiedzy i doświadczeń 23 innych rynków, na których działa Clear Channel International. Sytuację segmentu Digital Out Of Home w Polsce, wraz ze wskazaniami Publicis Group dotyczącymi wzrostu udziału nośników digitalowych w przychodach reklamowych z 15,5% w 2021 r. do 19,4% w 2022 r. zestawiamy z doświadczeniami z rynków zagranicznych np. Finlandii i Wielkiej Brytanii gdzie ten udział wynosi 60-70%. Chcemy się tym dzielić i w ten sposób przyczyniać do szybszego rozwoju całej branży oraz kształtowania standardów na rynku Digital Out Of Home w Polsce. Postępująca digitalizacja zasobów w połączeniu z rozwojem technologii, automatyzacją, zaawansowanymi danymi i analizami grup odbiorców sprawiają, że rynek polski jest w ważnym momencie wymagającym edukacji, dialogu i wymiany doświadczeń między podmiotami działającymi w branży. IAB zapewnia tę przestrzeń Filip Hołowczyc, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Clear Channel Poland.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Rada Sektorowa: przystępujemy do konkursu na dalszą działalność inicjatywy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, kontynuując dotychczasową działalność Sektorowej Rady ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej, zamierza przystąpić do konkursu organizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w celu uzyskania możliwości organizacji i prowadzenia Rady w kolejnych latach.