Clear Channel Poland nową firmą członkowską IAB Polska

06/13/2023
Clear Channel Poland dołączył do grona firm członkowskich IAB Polska.

Clear Channel Poland jest polskim oddziałem światowego lidera reklamy zewnętrznej. Od ponad 20 lat zapewnia skuteczną komunikację marek z konsumentami.  W swoim portfolio posiada ogólnopolską sieć nośników klasycznych, digitalowych oraz reklamę tranzytową. Poprzez sukcesywny rozwój jakościowej sieci nośników digital w przestrzeni miejskiej i Galeriach Premium oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych, stale optymalizuje swoją ofertę zapewniając precyzyjne, elastyczne i szybkie dotarcie do pożądanej widowni, i realizację celów reklamodawców.

Oczy całej branży Out Of Home skierowane są w stronę Digital Out Of Home, czyli najdynamiczniej rozwijającego się segmentu, który będzie kluczowym motorem wzrostu w nadchodzących latach. Clear Channel Poland ma szczęście czerpać z wiedzy i doświadczeń 23 innych rynków, na których działa Clear Channel International. Sytuację segmentu Digital Out Of Home w Polsce, wraz ze wskazaniami Publicis Group dotyczącymi wzrostu udziału nośników digitalowych w przychodach reklamowych z 15,5% w 2021 r. do 19,4% w 2022 r. zestawiamy z doświadczeniami z rynków zagranicznych np. Finlandii i Wielkiej Brytanii gdzie ten udział wynosi 60-70%. Chcemy się tym dzielić i w ten sposób przyczyniać do szybszego rozwoju całej branży oraz kształtowania standardów na rynku Digital Out Of Home w Polsce. Postępująca digitalizacja zasobów w połączeniu z rozwojem technologii, automatyzacją, zaawansowanymi danymi i analizami grup odbiorców sprawiają, że rynek polski jest w ważnym momencie wymagającym edukacji, dialogu i wymiany doświadczeń między podmiotami działającymi w branży. IAB zapewnia tę przestrzeń Filip Hołowczyc, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Clear Channel Poland.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.