Akredytacja DIMAQ: Women Power Day

03/18/2019
Już 4 kwietnia w Warszawie odbędzie się Women Power Day - trzecia edycja największej w Polsce konferencji o komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet...

Już 4 kwietnia w Warszawie odbędzie się Women Power Day – trzecia edycja największej w Polsce konferencji o komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, organizowanej przez Ringier Axel Springer Polska. Women Power Day to niezwykłe spotkanie łączące w jednym miejscu uznanych Ekspertów z Polski i zagranicy dzielących się swoją unikalną wiedzą, badaniami i inspirującymi case studies na temat komunikacji do kobiet. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów Dimaq otrzymują 20 pkt. za udział w konferencji.

Hasło tegorocznej edycji to: How different women are? Różne języki, do różnych kobiet!
Każdy marketer posiadający w swoim portfolio marki komunikujące się do kobiet stale zadaje sobie pytanie, jak skutecznie dotrzeć z komunikatem i zbudować lojalność swoich konsumentek. Kobiety nie są jednorodną grupą – różnią się między sobą, mają różne potrzeby i oczekiwania, a przede wszystkim łączą wiele różnorodnych życiowych ról. Wiele czynników takich jak procesy społeczne, postęp technologiczny czy defragmentacja mediów sprawiają, że rzeczywistość kobiet stale się zmienia. Dlatego, aby efektywnie docierać do nich z komunikacją, musimy dogłębnie wejść w ich świat, aby mieć pewność, ze nasze rozumienie kobiet jest jak najbardziej precyzyjne.

Konferencja składać się będzie z 3 bloków tematycznych:

  1. DISCOVER – pogłębiona wiedza na temat kobiet. 
  2. EXECUTE – inspirujące przykłady, jak budować relacje marek z kobietami. 
  3. FUTURE – komunikacja z kobietami w przyszłości. 

Udział w konferencji Women Power Day jest możliwy po wpisaniu na listę Gości oraz potwierdzeniu przez Organizatora. Z uwagi na duże zainteresowanie imprezą, liczba miejsc jest ograniczona.

Chcesz się wpisać na listę rezerwową? Napisz na adres: womenpower@mediaimpact.pl

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.