Akredytacja DIMAQ: TRENDS FESTIVAL

09/23/2019
2 i 3 października odbędzie się Business Insider TRENDS FESTIVAL, międzynarodowa konferencja, na której będą omawiane trendy na globalnym rynku.

2 i 3 października odbędzie się Business Insider TRENDS FESTIVAL, międzynarodowa konferencja, na której będą omawiane trendy na globalnym rynku. W trakcie wydarzenia światowej klasy eksperci odpowiedzą, jak zmienia się współczesny świat finansów, mediów, nowych technologii, medycyny i zdrowia oraz czym będzie żył świat w kolejnych latach. Ponad 120 speakerów wystąpi na 4 scenach tematycznych: Business 4.0, Global Economy, Life Science oraz Media i Marketing. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Business Insider Polska. Wydarzenie zostało objęte akredytacją DIMAQ.

Akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Za udział w konferencji posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów. W celu uzyskania rabatu 30 % na wstęp prosimy o kontakt na adres: kontakt@dimaq.eu.

Business Insider TRENDS FESTIVAL to cztery sceny tematyczne:

Pierwsza scena będzie poświęcona zagadnieniom z obszaru Global Economy, druga – Life Science,  trzecia – Business 4.0 i czwarta – Media i Marketing. Na każdej nich zaplanowano wystąpienia zaproszonych gości, debaty, a także warsztaty i bloki tematyczne.

Wśród gwiazd obecnych na konferencji jest Henry Blodget, założyciel Business Insider, który swoją prezentacją otworzy pierwszy dzień Business Insider TRENDS FESTIVAL, a także Hannes Schmid, milioner, fotograf i filantrop, założyciel organizacji Smiling Gecko.  Drugi dzień Business Insider TRENDS FESTIVAL otworzy Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks oraz Taavi Kotka, pierwszy minister odpowiedzialny za transformację cyfrową w Estonii. Drugiego dnia wydarzenia wystąpi także Pascal Kaufman, neurobiolog i ekspert od sztucznej inteligencji oraz Mark T. Hoffmann, kryminolog i psycholog biznesu.

Ważną częścią sceny Global Economy jest blok tematyczny poświęcony Chinom. Poprowadzą go Jacob Lovén i Tom Xiong, producenci z Den Digitala Draken – największego w Skandynawii podcastu poświęconego nowinkom technologicznym prosto z Chin oraz jednego z większych anglojęzycznych podcastów poświęconych tej samej tematyce. Prowadzący na przykładach zaprezentują, w jaki sposób innowacje z Azji, głównie z Chin, zmieniają świat, a także łączą go z większymi trendami zachodzącymi na świecie, w sposób zasadniczy oddziałując na rynki zachodnie. W bloku tematycznym o Chinach wystąpi także Haiwen Chen z firmy Alibaba oraz Tingting Fang z JudyDoll.

Na kolejnej scenie – Life Science – będzie można dowiedzieć się m.in. czym jest VUCA world oraz czemu fińskie określnie „sisu” jest sexy, a także co może wnieść do skutecznego managementu system żywienia piłkarzy stosowany w Borussii Dortmund. Te i inne tematy związane z aktualnymi wyzwaniami i trendami w zarządzaniu będą poruszane przez zaproszonych mówców z Polski i zagranicy. Na Life Science będzie można posłuchać m.in. Igora Bogicevica z Seven Bridges, twórcy rozwiązań IT oraz trendów w biotechnologii, Anny Wójcickiej z Warsaw Genomics oraz Urosa Sikimica z 3Lateral’s oraz Vanessy Oertzen-Hagemann, specjalistki ds. żywienia w Borussii Dortmund FC, a także Roba Blackie z RBDS z wystąpieniem „Effective Communication by Donald Trump – How to Move the World Economy with a Tweet and How to Defend Youself Against It”.

W ramach sceny Life Science zostanie poruszony również temat przywództwa w biznesie, który pojawi się w bloku tematycznym Leadership. W Leadership wezmie udział m.in. Ylva M Andersson z May Strategies z prezentacją „Are you ready to take decision in 208 sec.?” oraz John Lynch, który opowie, jak przywódzwo ratuje biznes i zmienia życie.

Na scenie Business 4.0 uczestnicy zobaczą m.in. Ingo Ruebe z BOTLabs, firmy chcącej przywrócić zaufanie i demokratyzację internetu; Sonię Wędrychowicz, liderkę w dziedzinie transformacji cyfrowej z 25-letnim doświadczeniem w Europie, Azji i USA oraz Rafała Kuklińskiego z Amazon Web Service.

Scena Media i Marketing zgromadzi specjalistów marketingu i komunikacji z całego świata. Wystąpią na niej m.in. Lars Silberbauer z MTV (Viacom), który opowie o nowej generacji influencer marketingu; Gerard Crichlow z BBDO, który ma globalne doświadczenie w zakresie public relations, mediów cyfrowych, mediów społecznościowych oraz marki i strategii kulturowej; Dawid Szczepaniak z VML, który przedstawi najgłośniejsze kampanie, kształtujące przyszłość komunikacji o kobietach i do kobiet oraz Michał Rejent i Eliza Minetti (PLNY LALA) z zagadnieniem „Why Women Love to Hate Pink”.

W ramach sceny Media i Marketing zaplanowano blok tematyczny Women Power. Całą scenę Media i Marketing wspiera merytorycznie Impact Day – od lat wydarzenie obowiązkowe w kalendarzu każdego marketera, stwarzające okazję do podniesienia kwalifikacji, wymiany doświadczeń i poznania wybitnych specjalistów z branży marketingowej i mediowej. Blok Women Power, skoncentrowany na kobietach w komunikacji marketingowej, zachęci zebraną publiczność, aby wraz z prelegentami wspólnie przeanalizować wiodące trendy w komunikacji skierowanej do kobiet w Polsce i na świecie. Uczestnicy, bazując na najnowszych badaniach, będą dyskutować, w jaki sposób kształtować swoje strategie, aby docierać do różnorodnych grup konsumentek efektywnie oraz jak budować ich lojalność.

Więcej informacji jest dostępnych na stronie: https://trendsfestival.pl   

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.