Akredytacja DIMAQ: Festiwal SEO

04/19/2019
10 maja 2019 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędzie się Festiwal SEO . To już siódma edycja tej najważniejszej i największej konferencji w branży SEO. Festiwalu SEO, odbędzie się w nowym i komfortowym kompleksie kongresowym w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego Spodka.

10 maja 2019 roku w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędzie się Festiwal SEO . To już siódma edycja tej najważniejszej i największej konferencji w branży SEO.  Wydarzenie odbędzie się w nowym i komfortowym kompleksie kongresowym w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego Spodka. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

Patronat IAB Polska jest poświadczeniem jakości merytorycznej wydarzenia, a akredytacja DIMAQ oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kompetencje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatów za udział w wydarzeniu otrzymują 10 pkt punktów recertyfikacyjnych DIMAQ.

Prelegenci pokazują interesujące studia przypadków, wymieniają się nowościami w marketingu w Google oraz można tu spotkać kilkaset osób, które także interesują się tym tematem. Każdego roku setki osób odwiedzają Festiwal SEO, a w tym obiekcie będzie można usłyszeć i zobaczyć program w nowoczesnej sali.

W ubiegłym edycjach wśród gości znalazło się kilkudziesięciu doświadczonych specjalistów i specjalistek, którzy podzielili się swoją wiedzą i ciekawymi przykładami. W tym roku także wysłuchamy kilkunastu praktyków, a jak zawsze, wielu z nich przed publicznością w Katowicach wystąpi po raz pierwszy.

Szczegółowe informacje na temat Festiwalu SEO dostępne są na:  https://www.silesiasem.pl/festiwal-seo-2019-katowice

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.