Agencja Cyrek Digital przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska.

03/15/2019
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza agencja interaktywna - Cyrek Digital Sp. z o.o.

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza agencja interaktywna – Cyrek Digital Sp. z o.o.

Agencja Cyrek Digital powstała w 2010 w Zgierzu. Stale powiększający się zespół profesjonalistów tworzy strony i sklepy internetowe, aplikacje mobilne oraz dostarcza kompleksowych i kreatywnych rozwiązań marketingowych – od strategii po realizację w obszarach: social media, SEO/SEM, design, UX, video, content marketing.

„Dynamiczny rozwój naszej firmy idzie w parze z niesłabnącą chęcią podnoszenia kwalifikacji i uczestnictwa w ważnych, branżowych wydarzeniach. Dążymy do bycia liderem w dziedzinie marketingu internetowego, a przystąpienie do IAB bez wątpienia jest dla nas dużym krokiem na drodze do osiągnięcia tego celu”

– mówi Elżbieta Najman, Brand Manager w Cyrek Digital Sp. z.o.o

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

 

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!