Adnuntius dołączył do firm członkowskich IAB Polska

02/25/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma Adnuntius.

Adnuntius jest międzynarodową firmą adtechową z siedzibą w Norwegii. Adnuntius definiuje na nowo pojęcie transparentności i prywatności, aby zapewnić wysokiej jakości ekosystem reklamy online oraz kreowania nowej generacji powierzchni reklamowych dla wydawców, marketerów i agencji reklamowych. Ponadto Adnuntius oferuje również platformę do zarządzania danymi i serwery.

Jesteśmy szczęśliwi, że możemy być członkiem IAB Polska. Nasze wspólne cele rozwoju digital marketingu i współpracy z polskim rynkiem reklamy cyfrowej tworzą idealne partnerstwo.  – komentuje Denis Gorolevic, Head of Sales CEE Adnuntius 

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.