Adnuntius dołączył do firm członkowskich IAB Polska

02/25/2022
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma Adnuntius.

Adnuntius jest międzynarodową firmą adtechową z siedzibą w Norwegii. Adnuntius definiuje na nowo pojęcie transparentności i prywatności, aby zapewnić wysokiej jakości ekosystem reklamy online oraz kreowania nowej generacji powierzchni reklamowych dla wydawców, marketerów i agencji reklamowych. Ponadto Adnuntius oferuje również platformę do zarządzania danymi i serwery.

Jesteśmy szczęśliwi, że możemy być członkiem IAB Polska. Nasze wspólne cele rozwoju digital marketingu i współpracy z polskim rynkiem reklamy cyfrowej tworzą idealne partnerstwo.  – komentuje Denis Gorolevic, Head of Sales CEE Adnuntius 

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej. 

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

Aż 8 europejskich nagród IAB MIXX Awards i Reasearch Awards dla polskich firm

23 maja 2023 podczas flagowej konferencji IAB Europe – Interact zostały rozdane europejskie nagrody za najlepsze digitalowe kampanie i projekty badawcze. Polskie firmy otrzymały aż 5 statuetek European MIXX Awards 2023! Gratulujemy: Sanofi, PHD Poland, Publicis Groupe, Unilever, Mindshare Poland, GONG & ING Bank Śląski. Gatulujemy równiez agencjom badawczym Nielsen i Kantar, które łącznie otrzymały 3 statuetki w IAB European Reasaerch Awards. 

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

CMC MEDIA dołącza do firm członkowskich IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje CMC MEDIA specjalizuąca się w dostarczaniu kompleksowego wsparcia technicznego i biznesowego dla lokalnych wydawców prasy, radia i serwisów internetowych.