Perfectly digital! Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2022!

11/24/2022
24 listopada, w trakcie uroczystej Gali, poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt “Miasto ING w Roblox” przygotowany przez Agencję GONG, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Spośród 55 statuetek, Jury przyznało aż 5 w tym najcenniejszym, złotym kolorze.

     Złota zdobyły kampanie: “Miasto ING w Roblox” w kategoriach Consumer Experience i Innovation & Smart Solution; “WitcherManiac” i “Wszystko mi mówi Tymbark” w kategorii Content Marketing; “Pierwsza Pomoc Ludzkości” w kategorii MIXX for Good Purpose.

Najczęściej nagradzanymi i wyróżnionymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards
2022 były “Miasto ING w Roblox” zrealizowana przez Agencję GONG, Game Changer i MediaHub dla ING Bank Śląski oraz “WitcherManiac” promująca serial Wiedźmin na Netflix, a przygotowana i zrealizowana przez Agencję GONG.

   Przed szansą zdobycia złotej, srebrnej i brązowej statuetki IAB MIXX Awards 2022 stanęło aż 44 kampanii reklamowych, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych.

W IAB MIXX Awards doceniamy najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne
wykorzystanie środowiska cyfrowego, budujące wartość dla marki, firmy lub organizacji, wyznaczające kierunki dla innych do kolejnych zmian. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.

Nagrody za dokonania

Częścią konkursu IAB MIXX Awards są także Nagrody za dokonania. W tym roku tytuł Agencji Roku przypadł Agencji GONG, Domu Mediowego Roku – Starcom, a Reklamodawcą Roku został ING Bank Śląski.
Miano Człowieka Roku, które nadawane jest osobie, która odniosła ponadprzeciętne zasługi dla marketingu interaktywnego i reklamy w minionym roku, zostało przyznane Magdzie Kolenkiewicz, Dyrektorce Generalnej Starcom.
Nagroda specjalna IAB Polska za całokształt dokonań przypadła zaś Małgorzacie Węgierek, CEO Havas Media Group.

G R A T U L U J E M Y !

Bardzo mnie cieszy, że nagrody specjalne powędrowały w tej edycji konkursu do dwóch wybitych przedstawicielek rynku reklamy cyfrowej. Polityka i konsekwencja pozwoliły Magdzie Kolenkiewicz w ciągu ostatnich 10 lat wzmacniać pozycję Starcomu, skutecznie walczyć o największych klientów i tworzyć dla nich i z nimi efektywne i efektowne realizacje. Widać to chociażby po takich konkurach jak IAB MIXX Awards, w których
Starcom zdobywa wiele wyróżnień i nagród. Z kolei nagroda dla Małgorzaty Węgierek to uhonorowanie jej dorobku i osobistego zaangażowania w rozwój rodzimego rynku cyfrowego. Pod okiem Małgosi, Havas Media Group przeszedł ogromną transformację i rozwinął strategiczne kompetencje agencji mediowej dzięki czemu od lat zajmuje miejsce w czołówce najbardziej dynamicznie rosnących agencji w Polsce – podsumowuje
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

 

Nad przebiegiem konkursu czuwa Audytor – firma PwC.
Sponsor Główny: Channel Factory
Sponsorzy kategorii: ABi Media Holdings, DIMAQ, EngageData, Havas Media Group, Open Mobi, Taboola
Patroni medialni: Wirtualna Polska, Nowy Marketing, Marketer+, Marketing przy kawie, widzialni.eu,, Gazeta.pl
Współpraca: Newspoint, GoldenSubmarine, Havas Media Group

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.