Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

04/24/2024
Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 adresowany jest przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem, które nie miały jeszcze okazji pracować ze sztuczną inteligencją. Został jednak skonstruowany w taki sposób, by być merytorycznym i konkretnym materiałem, który pomoże również średnio zaawansowanym pogłębić swoją znajomość i możliwości korzystania z AI  w marketingu i codziennej pracy.

Materiał zawiera blisko 120 stron opisów i analiz narzędzi AI przydatnych w konkretnych obszarach marketingu:

  • strategia, badania i research,
  • copywriting,
  • grafika,
  • wideo,
  • audio,
  • media i performance.

W publikacji znajdziemy także zagadnienia z zakresu prawa, historii sztucznej inteligencji, pro-tipy dotyczące promptowania, a także trendy w AI. Eksperci pochylili się również nad tym, jak wdrożyć AI w firmie.

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 zostały stworzony przy użyciu AI i jest  dostępny w dwóch wersjach: jako klasyczny pdf oraz  dokument online – w pełni interaktywny z animacjami, filmami, wygenerowanymi avatarami video w Canvie.

Zapraszamy do lektury!

Czytaj także

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.