Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 adresowany jest przede wszystkim do osób zajmujących się marketingiem, które nie miały jeszcze okazji pracować ze sztuczną inteligencją. Został jednak skonstruowany w taki sposób, by być merytorycznym i konkretnym materiałem, który pomoże również średnio zaawansowanym pogłębić swoją znajomość i możliwości korzystania z AI w marketingu i codziennej pracy.
Materiał zawiera blisko 120 stron opisów i analiz narzędzi AI przydatnych w konkretnych obszarach marketingu:
- strategia, badania i research,
- copywriting,
- grafika,
- wideo,
- audio,
- media i performance.
W publikacji znajdziemy także zagadnienia z zakresu prawa, historii sztucznej inteligencji, pro-tipy dotyczące promptowania, a także trendy w AI. Eksperci pochylili się również nad tym, jak wdrożyć AI w firmie.
Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 zostały stworzony przy użyciu AI i jest dostępny w dwóch wersjach: jako klasyczny pdf oraz dokument online – w pełni interaktywny z animacjami, filmami, wygenerowanymi avatarami video w Canvie.
Zapraszamy do lektury!