Patronat IAB Polska: III konferencja Sigma BIS „Razem do mety”.

04/25/2024
Cinema City w Westfield Arkadia w Warszawie będzie 14 maja miejscem konferencji „Razem do mety”, którą po raz trzeci zorganizuje dom mediowy Sigma BIS. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydarzeniem.

W tym roku prelegenci zajmą się tematem sponsoringu sportu oraz sposobami jego wykorzystania w komunikacji i marketingu marek. 

Jak wybrać sportowego ambasadora marki? Jak skutecznie mierzyć efekty zaangażowania sponsoringowego? Dlaczego marki powinny wspierać aktywność fizyczną dzieci i młodzieży? Odpowiedzi na te oraz inne pytania będą poszukiwać uczestnicy konferencji „Razem do mety. Sponsoring sportowy jako ważny element komunikacji marki”.

W wydarzeniu organizowanym przez dom mediowy Sigma BIS wezmą udział przedstawiciele najaktywniejszych firm na polu krajowego sponsoringu sportu, eksperci z branży PR, mediów, marketingu i komunikacji a także instytuty badawcze. Oprócz prelegentów Sigma BIS swój udział potwierdzili już między innymi przedstawiciele ORLEN S.A., PZU, Viaplay Polska, Kantar, Inquiry, New Age Media i inni.

Konferencja z udziałem przedstawicieli branży sponsoringu sportowego i specjalistów z zakresu komunikacji to element rozwoju domu mediowego Sigma BIS na polu podnoszenia i rozwijania kompetencji w obszarze sponsoringu. Ten kierunek ma być w najbliższych latach jednym z wyznaczników budowania przewag konkurencyjnych domu mediowego. 

Patronem honorowym wydarzenia jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, który zrzesza ponad 230 największych portali internetowych, sieci reklamowych, a także domów mediowych, reklamodawców i agencji interaktywnych.

Uczestnicy i prelegenci będą mieli okazję zdobyć punkty międzynarodowego certyfikatu kompetencji digital marketingowych DIMAQ. Uczestnicy w ramach akredytacji otrzymają 20 pkt, natomiast prelegenci aż 40.

Konferencja ma charakter zamknięty – tylko dla zarejestrowanych uczestników. W przypadku zainteresowania uczestnictwem prosimy o kontakt z katarzyna.tulej@sigma-media.pl.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.