Patronat IAB Polska: III konferencja Sigma BIS „Razem do mety”.

04/25/2024
Cinema City w Westfield Arkadia w Warszawie będzie 14 maja miejscem konferencji „Razem do mety”, którą po raz trzeci zorganizuje dom mediowy Sigma BIS. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydarzeniem.

W tym roku prelegenci zajmą się tematem sponsoringu sportu oraz sposobami jego wykorzystania w komunikacji i marketingu marek. 

Jak wybrać sportowego ambasadora marki? Jak skutecznie mierzyć efekty zaangażowania sponsoringowego? Dlaczego marki powinny wspierać aktywność fizyczną dzieci i młodzieży? Odpowiedzi na te oraz inne pytania będą poszukiwać uczestnicy konferencji „Razem do mety. Sponsoring sportowy jako ważny element komunikacji marki”.

W wydarzeniu organizowanym przez dom mediowy Sigma BIS wezmą udział przedstawiciele najaktywniejszych firm na polu krajowego sponsoringu sportu, eksperci z branży PR, mediów, marketingu i komunikacji a także instytuty badawcze. Oprócz prelegentów Sigma BIS swój udział potwierdzili już między innymi przedstawiciele ORLEN S.A., PZU, Viaplay Polska, Kantar, Inquiry, New Age Media i inni.

Konferencja z udziałem przedstawicieli branży sponsoringu sportowego i specjalistów z zakresu komunikacji to element rozwoju domu mediowego Sigma BIS na polu podnoszenia i rozwijania kompetencji w obszarze sponsoringu. Ten kierunek ma być w najbliższych latach jednym z wyznaczników budowania przewag konkurencyjnych domu mediowego. 

Patronem honorowym wydarzenia jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, który zrzesza ponad 230 największych portali internetowych, sieci reklamowych, a także domów mediowych, reklamodawców i agencji interaktywnych.

Uczestnicy i prelegenci będą mieli okazję zdobyć punkty międzynarodowego certyfikatu kompetencji digital marketingowych DIMAQ. Uczestnicy w ramach akredytacji otrzymają 20 pkt, natomiast prelegenci aż 40.

Konferencja ma charakter zamknięty – tylko dla zarejestrowanych uczestników. W przypadku zainteresowania uczestnictwem prosimy o kontakt z katarzyna.tulej@sigma-media.pl.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.