Patronat IAB: IV edycja konferencji Prawo nowych technologii

10/25/2022
Zapraszamy do udziału w IV edycji wydarzenia, poświeconemu nowym aktom pranym, które zostały lub maja zostac uchwalone w prawie Unii Europejskiej w latach 2022- 2023. Organizatorem konferencji jest Wydawnictwo C.H. Beck. Wydarzenie objęte została Patronatem IAB Polska, który poświadcza jego wysoką wartość merytoryczną.
Konferencja odbędzie się 8 listopada w Warszawie oraz w trybie online. W programie znalazło się 5 eksperckich paneli dyskusyjnych: 
  • Panel I – Zmiany na rynku umów IT
  • Panel II – Zmiany na rynku mediów w 2023 r.
  • Panel III – Ochrona w danych osobowych i prywatności w nowoczesnych technologiach – nadchodzące zmiany, trendy i wyzwania
  • Panel IV – Wpływ zmian w ochronie konsumentów na e-handel. Perspektywa prawna i biznesowa
  • Panel V – Innowacje i prawo. Czy można skutecznie obronić się przed cyberatakiem?
Podczas konferencji dowiesz się m.in.:
  • jakie są różnice pomiędzy „tradycyjnymi” umowami wdrożenia IT oraz umowami o świadczenie usług chmury obliczeniowej,
  • które z klauzul są najważniejsze w umowach o świadczenie usług chmury obliczeniowej,
  • jakie są różnice pomiędzy outsourcingiem IT a body leasingiem IT,
  • jak limitować ryzyka w umowach na udostępnianie pracowników IT,
  • jakie szczególne obowiązki nałożono na platformy internetowe w Akcie o Usługach Cyfrowych,
  • jakie regulacje prawne mają na celu zwalczanie dezinformacji i fake news,
  • jakie znaczenie dla rynku mediów elektronicznych będzie ma obecnie procedowana w Polsce nowelizacja prawa autorskiego,
  • o znaczeniu jakie dla ochrony prywatności i danych osobowych w sieciach łączności elektronicznej będą miały nowe regulacje prawne – Akt w sprawie zarządzania danymi (DGA), Data Act oraz Akt w sprawie sztucznej inteligencji,
  • o nowych trendach w reklamie internetowym oraz wytycznych regulatorów oraz orzecznictwie sądowym dotyczących cookies,
  • o zastosowaniu przepisów RODO do metaversum,
  • o wytycznych wydanych w sprawie ochrony danych osobowych i prywatności przy wdrażaniu innowacji (m.in. chmura obliczeniowa, Internet rzeczy, sztuczna inteligencja, blockchain),
  • o najważniejszych zmianach dla handlu elektronicznego wynikających z implementacji dyrektyw UE: Omnibus, towarowej i cyfrowej,
  • które z najnowszych zmian w prawie konsumenckich są najtrudniejsze do wdrożenia w e-handlu,
  • o planowanych zmianach w ustawie o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa,
  • o różnych sposobach zabezpieczeń przed cyberatakami,
  • obowiązkach prawnych w przypadku naruszenia poufności danych i systemów IT.
Dla kogo jest ta konferencja?
Konferencja jest adresowana zarówno do prawników wykonujących swoją działalność w kancelariach prawnych, jak i w wewnętrznych działach prawnych przedsiębiorstw i organów administracji.
Uwaga! Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska otrzymują rabat 15% na udział w wydarzeniu. W tym celu prosimy o kontakt z a.garwolińska@iab.org.pl 
Szczegółowe informacje oraz rejstracja na konferencję TUTAJ.

Czytaj także

Krok po kroku przez przetargi z influencerami

Krok po kroku przez przetargi z influencerami

Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. To kolejna część dobrych praktyk z zakresu influencer marketingu, którą przygotowali najlepsi eksperci z branży. Tym razem dzielą się oni wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzic przetargi z influencerami. 

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości.

Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości.

22 maja o godz. 9:30 odbędzie się konferencja online pt. „Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości”, zorganizowana z okazji 6. rocznicy obowiązywania RODO w Polsce. Udział w wydarzeniu jest otwarty oraz bezpłatny. Organizatorem konferencji jest Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych sp.k a IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.