Krok po kroku przez przetargi z influencerami

05/08/2024
Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. To kolejna część dobrych praktyk z zakresu influencer marketingu, którą przygotowali najlepsi eksperci z branży. Tym razem dzielą się oni wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzic przetargi z influencerami. 

Publikacja “Krok po kroku przez przetargi z influencerami” zawiera artykuły, które skupiają się na praktycznym wymiarze prowadzenia przetargów:

  • Współpraca z influencerami
  • Wskaźniki mierzalne, placementy i pola eksploatacji
  • Kwestie prawne
  • Wskazówki dla podmiotów publicznych

Przewodnik zawiera także checklistę oraz odpowiedzi na najczęstsze pytania, które mogą pojawić się w tym obszarze.

Publikację kierujemy szczególnie do reklamodawców i agencji. Jest ona kontynuacją dobrych praktyk w zakresie influencer marketingu przygotowanych w serwisie InfluencerMarketing.org.pl, w którym niebawem również zamieścimy materiały dotyczące przetargów. 

Zapraszamy do lektury publikacji! 

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.