PR Calling wstępuje w szeregi firm członkowskich IAB Polska

05/08/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja PR Calling.

PR Calling to agencja PR, która współpracuje z firmami będącymi liderami technologicznymi, budując ich wizerunek jako ekspertów w swojej branży. Pomaga swoim klientom w sprawnym uwalnianiu ich eksperckiej wiedzy, we właściwym pozycjonowaniu w mediach ogólnopolskich, branżowych i społecznościowych oraz skutecznym dotarciu do kluczowych odbiorców. Jest to możliwe dzięki specjalistycznej wiedzy konsultantów, popartej praktyką w określonych segmentach rynku, a także działaniu opartym o autorskie procesy.

Agencja PR Calling w ciągu kilkunastu lat działania budowała ekspercki wizerunek takich liderów technologicznych jak: Allegro, PayU, iTaxi, Audioteka, Mindshare, PayPo, PayTel, Billennium i  Morizon, a także Lendi, Flying Bisons, SmartLunch czy Talent Place.

– Podejmując decyzję o dołączeniu do IAB kierowaliśmy się chęcią rozwoju i poznania nowych rozwiązań, które cały czas zmieniają rynek mediów. Szczególnie cieszymy się z możliwości wymiany doświadczeń w Grupach Roboczych związanych z PR-em i nowymi technologiami. Z przyjemnością będziemy czerpać wiedzę od innych ekspertów, ale też dzielić się naszymi spostrzeżeniami. Mamy dużo do zaoferowania – na co dzień współpracujemy z liderami technologicznymi, więc dobrze wiemy, jak powinno wyglądać pozycjonowanie klientów w dzisiejszym zdigitalizowanym świecie – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Raport „Social Media 2025” już dostępny

Czy wciąż mamy do czynienia z duopolem w polskich social mediach? Jaka jest charakterystyka użytkowników poszczególnych platform i jaką strategię reklamową warto obrać, aby dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Do rąk czytelników trafiła trzecia edycja raportu „Social media 2025”, dostarczająca wyczerpujących danych na temat rodzimego rynku mediów społecznościowych.

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Najważniejszy coroczny raport branży digital już dostępny!

Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/202025 – najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.