PR Calling wstępuje w szeregi firm członkowskich IAB Polska

05/08/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja PR Calling.

PR Calling to agencja PR, która współpracuje z firmami będącymi liderami technologicznymi, budując ich wizerunek jako ekspertów w swojej branży. Pomaga swoim klientom w sprawnym uwalnianiu ich eksperckiej wiedzy, we właściwym pozycjonowaniu w mediach ogólnopolskich, branżowych i społecznościowych oraz skutecznym dotarciu do kluczowych odbiorców. Jest to możliwe dzięki specjalistycznej wiedzy konsultantów, popartej praktyką w określonych segmentach rynku, a także działaniu opartym o autorskie procesy.

Agencja PR Calling w ciągu kilkunastu lat działania budowała ekspercki wizerunek takich liderów technologicznych jak: Allegro, PayU, iTaxi, Audioteka, Mindshare, PayPo, PayTel, Billennium i  Morizon, a także Lendi, Flying Bisons, SmartLunch czy Talent Place.

– Podejmując decyzję o dołączeniu do IAB kierowaliśmy się chęcią rozwoju i poznania nowych rozwiązań, które cały czas zmieniają rynek mediów. Szczególnie cieszymy się z możliwości wymiany doświadczeń w Grupach Roboczych związanych z PR-em i nowymi technologiami. Z przyjemnością będziemy czerpać wiedzę od innych ekspertów, ale też dzielić się naszymi spostrzeżeniami. Mamy dużo do zaoferowania – na co dzień współpracujemy z liderami technologicznymi, więc dobrze wiemy, jak powinno wyglądać pozycjonowanie klientów w dzisiejszym zdigitalizowanym świecie – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.