Retail Media Nanovo umożliwia markom skuteczną komunikację z klientami w kluczowych momentach ścieżki zakupowej. Dostarczając technologię, analitykę oraz dedykowany zespół specjalistów, wspomaga sieci handlowe w tworzeniu własnych retail media networks in-store. Wspiera cyfrową transformację handlu detalicznego, oferując koncepcje dopasowane zarówno do dużych sieci, jak i mniejszych firm.
Retail media to jeden z najszybciej rosnących obszarów komunikacji marketingowej na świecie. Retail Media Nanovo specjalizuje się w reklamie cyfrowej realizowanej w fizycznych przestrzeniach sklepów, integrując dane, technologie i cyfrowe nośniki w punktach sprzedaży. Przystępując do IAB Polska, chcemy aktywnie współtworzyć ten nowy kanał mediowy oraz wspólnie z innymi członkami stowarzyszenia kształtować standardy i dobre praktyki w obszarze retail media. Wierzymy, że nasze zaangażowanie w prace grup roboczych umożliwi skuteczne wdrażanie tych rozwiązań także na polskim rynku.
– komentuje Michał Hejka, COO Retail Media Nanovo
W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.