Retail Media Nanovo nową firmą członkowską IAB Polska

07/02/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła Retail Media Nanovo, część Nanovo Group, która oferuje innowacyjne rozwiązania reklamowe w fizycznej przestrzeni sklepów.

Retail Media Nanovo umożliwia markom skuteczną komunikację z klientami w kluczowych momentach ścieżki zakupowej. Dostarczając technologię, analitykę oraz dedykowany zespół specjalistów, wspomaga sieci handlowe w tworzeniu własnych retail media networks in-store. Wspiera cyfrową transformację handlu detalicznego, oferując koncepcje dopasowane zarówno do dużych sieci, jak i mniejszych firm.

Retail media to jeden z najszybciej rosnących obszarów komunikacji marketingowej na świecie. Retail Media Nanovo specjalizuje się w reklamie cyfrowej realizowanej w fizycznych przestrzeniach sklepów, integrując dane, technologie i cyfrowe nośniki w punktach sprzedaży. Przystępując do IAB Polska, chcemy aktywnie współtworzyć ten nowy kanał mediowy oraz wspólnie z innymi członkami stowarzyszenia kształtować standardy i dobre praktyki w obszarze retail media. Wierzymy, że nasze zaangażowanie w prace grup roboczych umożliwi skuteczne wdrażanie tych rozwiązań także na polskim rynku.

– komentuje Michał Hejka, COO Retail Media Nanovo

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.