Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości.

05/08/2024
22 maja o godz. 9:30 odbędzie się konferencja online pt. „Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości”, zorganizowana z okazji 6. rocznicy obowiązywania RODO w Polsce. Udział w wydarzeniu jest otwarty oraz bezpłatny. Organizatorem konferencji jest Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k a IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Wydarzenie będzie się koncentrować na podsumowaniu dotychczasowego stanu prawnego oraz omówieniu aktualnych wyzwań związanych z ochroną danych osobowych w erze cyfrowej. Prowadzący będą analizować relacje między RODO a kluczowymi inicjatywami europejskimi, takimi jak Cyfrowa Europa, Digital Services Act oraz Akt AI.

W ramach konferencji odbędą się cztery panele dyskusyjne:

• Panel dyskusyjny podsumowujący 6 lat stosowania RODO
Ocena osiągnięć i wyzwań związanych z egzekwowaniem przepisów RODO od 2018 roku.

• Cyfrowa Europa a dane (osobowe)
Rola Cyfrowej Europy w kontekście ochrony danych osobowych.

• Relacje między RODO a Digital Services Act
Synergia i interakcje pomiędzy RODO a Digital Services Act w zakresie usług cyfrowych.

• Wpływ AI Act na ochronę danych osobowych
Konsekwencje Aktu AI dla ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa danych.

Konferencja jest organizowana corocznie z okazji rocznicy obowiązywania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w Polsce. Podczas tegorocznej edycji chcielibyśmy podsumować dotychczasowy stan systemu ochrony danych osobowych oraz omówić aktualne wyzwania związane z dynamicznym rozwojem nowych technologii, w tym szczególnie sztucznej inteligencji. Eksperci z dziedziny ochrony danych osobowych oraz prawa nowych technologii wezmą udział w konferencji, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Szczegóły na stronie wydarzenia.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Scenariusze zajęć dla nauczycieli wspierane przez AI! Nowy e-book IAB Polska

Tym razem mamy coś dla nauczycieli i edukatorów! Przedstawiciele Grupy Zadaniowej AI dla Edukacji IAB Polska przygotowali e-book, który zawiera aż 10 scenariuszy zajęć wspieranych przez AI. W scenariuszach tych sztuczna inteligencja jest traktowana nie jako dodatek, ale narzędzie nauczania i uczenia się.