Patronat IAB Polska: Konferencja Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości.

05/08/2024
22 maja o godz. 9:30 odbędzie się konferencja online pt. „Ochrona danych osobowych 2018-2024. Wyzwania w cyfrowej rzeczywistości”, zorganizowana z okazji 6. rocznicy obowiązywania RODO w Polsce. Udział w wydarzeniu jest otwarty oraz bezpłatny. Organizatorem konferencji jest Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k a IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Wydarzenie będzie się koncentrować na podsumowaniu dotychczasowego stanu prawnego oraz omówieniu aktualnych wyzwań związanych z ochroną danych osobowych w erze cyfrowej. Prowadzący będą analizować relacje między RODO a kluczowymi inicjatywami europejskimi, takimi jak Cyfrowa Europa, Digital Services Act oraz Akt AI.

W ramach konferencji odbędą się cztery panele dyskusyjne:

• Panel dyskusyjny podsumowujący 6 lat stosowania RODO
Ocena osiągnięć i wyzwań związanych z egzekwowaniem przepisów RODO od 2018 roku.

• Cyfrowa Europa a dane (osobowe)
Rola Cyfrowej Europy w kontekście ochrony danych osobowych.

• Relacje między RODO a Digital Services Act
Synergia i interakcje pomiędzy RODO a Digital Services Act w zakresie usług cyfrowych.

• Wpływ AI Act na ochronę danych osobowych
Konsekwencje Aktu AI dla ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa danych.

Konferencja jest organizowana corocznie z okazji rocznicy obowiązywania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w Polsce. Podczas tegorocznej edycji chcielibyśmy podsumować dotychczasowy stan systemu ochrony danych osobowych oraz omówić aktualne wyzwania związane z dynamicznym rozwojem nowych technologii, w tym szczególnie sztucznej inteligencji. Eksperci z dziedziny ochrony danych osobowych oraz prawa nowych technologii wezmą udział w konferencji, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem.

Szczegóły na stronie wydarzenia.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.