4 polskie agencje SEM nagrodzone w European Search Awards 2022

06/01/2022
26 maja br. odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2022 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Wśród nagrodzonych znalazły się 4 polskie agencje - członkowie IAB Polska. Gratulacje dla Up&More, Bluerank, Mediacom i Sempai!

Europen Search Awards to konkurs dla najlepszych kampanii search z różnych sektorów biznesu, w zmieniającym się cyfrowym ekosystemie, który inspiruje do innowacji, kreatywności i łączności. Do konkursu co roku zgłaszają się firmy z 44 krajów europejskich. Jury już po raz jedenasty wybrało najlepsze kampanie, a wśród zwycięzców po raz kolejny znalazły sie polskie kampanie i polskie firmy! Nagrody otrzymały 4 agencje zrzeszone w IAB Polska :

  • 4 nagrody dla Up&More w kategoriach:
    • BEST USE OF SEARCH – RETAIL / ECOMMERCE (PPC) (SMALL) za kampanię Sephora – Sweet scent of app marketing
    • BEST USE OF SEARCH – AUTOMOTIVE (SMALL) za kampanię Spotawheel – Boost Factory
    • BEST LOCAL CAMPAIGN (PPC) (SMALL) za kampanię Anypark – become a parKING with Anypark!
    • BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (SEO) (SMALL) za kampanię Panek – Road to the Top
  • 2 nagrody dla Bluerank w kategoriach:
    • BEST USE OF SEARCH – TRAVEL / LEISURE (PPC) (LARGE) – srebro za kampanię Rainbow – how to fight with pandemic trend in travel industry
    • BEST INTEGRATED CAMPAIGN (LARGE) – nagroda główna za kampanię  Rainbow – How to turn a challenge into success? 
  • 1  nagroda dla Mediacom w kategorii:
    BEST USE OF SEARCH – FINANCE (PPC) (LARGE) – srebro za kampanię CarFinance 247 – Modern Search for Growth 
  • 1 nagroda dla Sempai w kategorii:
    BEST SOFTWARE INNOVATION za kampanię  – Sempai Merchant 360

Zwycięzcom serdecznie gratulujemy! 
Pełna lista nagrodzonych dostępna jest tu: https://europeansearchawards.com/2022-winners/ 

 

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.