Patronat IAB Polska: Raport z badania FMCG Brands We Shop by Blix & Kantar

10/26/2021
Zapraszamy Was do zapoznania się z jesienną edycją raportu 2021 FMCG Brands We Shop by Blix & Kantar, w którym przedstawiono, jakie marki i produkty codziennego użytku polscy smart shopperzy wybierają aktualnie najchętniej podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Badanie zostało objęte patronatem IAB Polska.

Jest to czwarta edycja badań, które od tego roku publikowane jest na wiosnę i jesień w celu jeszcze dokładniejszego zobrazowania istotnych trendów konsumenckich w obszarze FMCG.
W badaniu wzięło udział ponad 4 000 shopperów korzystających z gazetek promocyjnych na swoich smartfonach. Zostali oni zapytani, jakie marki i produkty w poszczególnych kategoriach kupują obecnie najczęściej.
Każdy z badanych mógł zaznaczyć max. 5 brandów w danej kategorii. Na podstawie pytań o ich decyzje zakupowe wyróżniono 5 segmentów, które pomogły zdefiniować szczegółowe persony polskich smart konsumentów.

Metodologia

Badanie FMCG Brands We Shop 2021 zostało zrealizowane metodą CAWI (ang. Computer-Assisted Web Interview).
Badanie zostało przeprowadzone w okresie 15.09 – 19.09.2021 r.
Łącznie w okresie badania udało się zebrać 4015 wypełnionych wywiadów, które posłużyły, jako podstawa prezentowanych analiz.
Następnie, dane zostały poddane segmentacji opartej o pytania związane z lifestylem, zwyczajami zakupowymi oraz stosunkiem do zakupów, jako czynności.

Na podstawie tych analiz wyodrębniliśmy siedem niezależnych segmentów współczesnego shoppera, które zostały opisane w raporcie.

Raport udostępniony został bezpłatnie tutaj:

POBIERZ RAPORT

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.