Znamy zwycięzców dziewiątej edycji DIMAQ UNI.

10/13/2020
„User Experience w projektowaniu platform e-commerce na przykładzie strony www.KursyLean.pl” oraz „Przewaga niestandardowego modelowania atrybucji nad modelem last-click w przypadku zakupu oferty postpaid w branży telecom.” to tematy zwycięskich prac dyplomowych w DIMAQ UNI. Znamy laureatów dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie.

Konkurs był adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie, inżynierskie z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2015 do 16 sierpnia 2020.

Nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład weszli  między innymi posiadacze certyfikatu DIMAQ oraz  certyfikowani trenerzy DIMAQ. Ze wszystkich nadesłanych prac do II etapu zostało zakwalifikowanych 5 prac magisterskich oraz 5 licencjackich, spośród których jury ostatecznie wyłoniło dwóch laureatów.

Zwycięzcą IX edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI w kategorii prac magisterskich została Karolina Denis za pracę Przewaga niestandardowego modelowania atrybucji nad modelem last-click w przypadku zakupu oferty postpaid w branży telecom (Akademia Leona Koźmińskiego). Laureatka otrzymuje nagrodę główną – bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W kategorii prac licencjackich najlepsza okazała się Aleksandra Polak z pracą: User Experience w projektowaniu platform e-commerce na przykładzie strony www.KursyLean.pl (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). Nagrodą jest bezpłatny udział w Akademii DIMAQ Basic z możliwością podejścia do egzaminu DIMAQ.

– To była ogromna przyjemność oceniać zgłoszone prace w tegorocznym konkursie DIMAQ UNI. Są one na bardzo wysokim poziomie, dlatego nie mam wątpliwości, że osoby, które dotarły do finału są olbrzymią wartością dla każdego pracodawcy z branży marketingu internetowego. Na naszą ocenę prac wpływało wiele czynników miedzy innymi: przyjęta metodologia, dobór materiałów źródłowych czy umiejętność interpretacji danych. mówi Grzegorz Krzemień, Prezes GoldenSubmarine, przewodniczący jury DIMAQ UNI.

– Na dziewiątą edycję konkursu wpłynęło wiele prac o wysokim poziomie, co skutkowało małymi różnicami w punktacji prac z pierwszej piątki, zarówno magisterskich jak i licencjackich.  Zdecydowana większość prac dotyczyła promocji w internecie, inne aspekty marketingu rzadziej stanowiły obszar badany w pracach dyplomowych. – komentuje dr hab. Tymoteusz Doligalski ze Szkoły Głównej Handlowej, członek jury DIMAQ UNI.

GRATULUJEMY LAUREATKOM, a chętnych zapraszamy na kolejną edycję konkursu w przyszłym roku!

Odwiedź oficjalną stronę DIMAQ UNI.

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.