Zmiany w plikach cookie i start projektu Rearc

04/15/2020
Wraz z nadchodzącymi zmianami w plikach cookie i innych identyfikatorach stron trzecich, IAB US i IAB Tech Lab zainicjowało projekt Rearc. Jego celem jest przemyślenie i przebudowa marketingu cyfrowego w taki sposób, by nadal realizował swoje założenia, a jednocześnie adresował obecne wyzwania i potrzeby w zakresie prywatności konsumentów i personalizacji.

Projekt ma charakter globalny, zostali do niego zaproszeni członkowie IAB Tech Lab, lokalnych oddziałów IAB, organizacje branżowe, a także firmy niezrzeszone.

IAB Polska powołało Grupę Zadaniową Rearc, w ramach której będą:

  • prowadzone dyskusje wokół nadchodzących zmian,
  • gromadzone pomysły, potrzeby, wyzwania – zwłaszcza w odniesieniu do naszej lokalnej specyfiki,
  • wypracowywane wspólne stanowiska oraz omawiane dokumenty i specyfikacje rozwiązań.

W celu bliższego zapoznania się z projektem i jego celami, zachęcamy do zapoznania się ze stroną Rearc, a także wysłuchanie webinara prowadzonego przez Jordana Mitchella, SVP – Identity, Data and Privacy w IAB Tech Lab.

Pytania oraz zgłoszenia do Grupy Zadaniowej Rearc przy IAB Polska prosimy o kierowanie do Małgorzaty Walendziewskiej (m.walendziewska@iab.org.pl).

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.