Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK

05/10/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK. Skivak to niezależna agencja kreatywna, tworząca niesieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu. W ostatnich latach intensywnie rozwijamy zarówno ofertę, jak i oddziały zagraniczne. Wiąże się to z rozwojem kompetencji i rozbudową zespołów, zatem […]

Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SKIVAK.

Skivak to niezależna agencja kreatywna, tworząca niesieciową strukturę na 5 europejskich rynkach. Specjalizujemy się w budowaniu strategii komunikacji, które wykorzystują rozwiązania z pogranicza mediów tradycyjnych i digitalu.

W ostatnich latach intensywnie rozwijamy zarówno ofertę, jak i oddziały zagraniczne. Wiąże się to z rozwojem kompetencji i rozbudową zespołów, zatem dołączenie do IAB i korzystanie
z narzędzi, które oferuje, jest dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju.

– mówi Joanna Świdecka, New Business Manager.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.