welovedata przystępuje do grona członków IAB Polska

03/22/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiło welovedata - agencja specjalizująca się z direct marketingu.

Do grona firm członkowskich przystąpiło welovedata – agencja specjalizująca się w direct marketingu.

welovedata to 8 lat doświadczenia naszych specjalistów w zakresie direct marketingu. Zdobytą wiedzę założyciele przełożyli na stworzenie firmy, która ma szansę stać się liderem w branży. Dane to siła, która napędza nas do działania. W portfolio firmy znajduje się 8,5 mln rekordów własnych i ponad (a wciąż rośnie) 25 mln unikalnych adresów email, które są monetyzowane dla partnerów.

Innowacyjna, autorska technologia zarządzania bazami i procesem wysyłek to:

  • Indywidualne i elastyczne targetowanie per rekord w zależności od kampanii
  • Whitelisting z WP.pl, Onet.pl oraz Interia.pl daje gwarancję dostarczalności 99,9% maili
  • Własna usługa SpamScoringu monitorująca kreacje oraz temat wysyłki
  • Wykluczenie opóźnienia wywołanego przeciążeniem infrastruktury w czasie pików aktywności (np. Black Friday)
  • Współpraca z WP oraz Interią w celu rozwoju produktu email marketingowego
  • AntyFraud – system umożliwiający wyłapanie nieprawidłowości oraz wszelkich odstępstw od standardowych charakterystyk ruchu.

Dołączając do IAB, chcemy mieć realny wpływ na rozwój rynku direct marketingu, szczególnie obszaru email marketingu. Jako firma z dużym doświadczeniem, wiedzą oraz nieszablonowymi rozwiązaniami, wierzymy, że dzięki wymianie doświadczeń możemy nie tylko wiele wnieść do organizacji, ale również czerpać inspirację do naszej codziennej pracy.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.