Webinar: AI w social media

Sztuczna inteligencja, AI, modele generatywne, to najgorętsze hasła tego roku. Kolejne narzędzia zaskakują „zwinnością” w pisaniu tekstów i tworzeniu obrazów, coraz lepiej radzą sobie z generowaniem grafik, czy nawet wirtualnych postaci w technologii wideo. AI to jednak także mniej efektowne, ale za to efektywne, silniki wspierające analitykę, monitoring, pomagające optymalizować kampanie i tworzyć raporty. To nie tylko trend, ale faktyczna zmiana, która może pomóc marketerom w codziennej pracy. Choć – póki co – sztuczna inteligencja raczej nas nie „zje” i nie zastąpi, to – umiejętnie wykorzystana – może stać się potężnym narzędziem, które zmieni, usprawni i przyspieszy wiele procesów.

Zapraszamy na webinar przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska, który jest nawiązaniem do przewodnika “AI w social media” przygotowanego przez Grupę. Podczas wydarzenia nasi eksperci podzielą się praktyczną wiedzą na temat korzyści, wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą stosowanie AI w mediach społecznościowych.

Kiedy i gdzie: 

  • 8 listopada 2023 | 14:00 –  15:00
  • Bezpłatnie | online na platformie LiveWebinar

Agenda

Powitanie: Weronika Golon, Senior Digital Strategist, OMD, Wiceszefowa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska

Rozwiązania AI w audio i wideo – czy social media na tym skorzystają?

Rafał Pogorzelski, Account Manager, Space Cat Industries

Rozwój narzędzi AI w obszarach audio i wideo jest tematem wielu dyskusji o przyszłości social mediów. Część z nich dotyczy potencjału tych narzędzi w skalowaniu działań firm oraz agencji marketingowych, inne to rozważania o zagrożeniach kradzieży tożsamości, siania fake newsów i manipulowania odbiorcami. Co czeka social media i czy jesteśmy na to gotowi? Jakie narzędzia pomagają w codziennej pracy? Jakie są możliwości rozwoju tych narzędzi? Na te pytania postaram się odpowiedzieć!

Okiem sztucznej inteligencji – jak AI wpływa na świat obrazu

Anita Treścińska, Senior Social Media Specialist, Bluerank

Wyobraźnia to niezwykle istotne narzędzie, które posiadamy – to dzięki niej jesteśmy w stanie stworzyć unikalny świat sztuki czy niepowtarzalne reklamy. A gdyby tak połączyć nasze umysły z… algorytmem? Brzmi futurystycznie? Rozwiązania AI aktualnie umożliwiają wykreowanie obrazów, które niekiedy przekraczają nasze wyobrażenia. Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji rodzi się wiele pytań, m.in. jakie korzyści i zagrożenia płyną ze strony tworzenia obrazów przez AI? Jak możemy jej wsparcie wykorzystać w pracy i poza nią? Z jakich narzędzi korzystać?

#AI #Law #SocialMedia – zagadnienia praktyczne

Marcin Ręgorowicz, radca prawny, Managing Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki & Partners
Dominik Gabor, Associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki & Partners

Korzystanie ze sztucznej inteligencji do tworzenia treści w mediach społecznościowych i marketingu stało się bardzo powszechne, jednak użytkownicy nadal często nie zdają sobie sprawy z ograniczeń i potencjalnych konsekwencji prawnych związanych z wykorzystaniem AI w swojej pracy. Czy wiesz, jakie przepisy prawne mogą zostać naruszone, gdy wprowadzasz dane do systemów AI, takich jak ChatGPT, Midjourney, Botwise czy Kristalic? A może chcesz zabezpieczyć się przed możliwością wykorzystania AI przez agencję reklamową, z którą współpracujesz? Jeśli odpowiedź brzmi “tak”, zapraszamy! Podczas wystąpienia poznasz najważniejsze kwestie prawne w kontekście sztucznej inteligencji, a także praktyczne metody radzenia sobie z ryzykami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wynikającymi z wykorzystania AI w działalności.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.

Partnerem technologicznym wydarzenia jest Livewebinar.