Stanowisko IAB Polska do projektu Digital Services Act (DSA)

01/25/2021

22 stycznia br. IAB Polska przedstawił KPRM uwagi kierunkowe do projektu unijnego rozporządzenia w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych tzw. Digital Services Act.

Dla Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacji zrzeszającej ok. 250 firm z branży cyfrowej wydawców internetowych, domy
mediowe, agencje reklamowe, firmy ad-tech, platformy internetowe, a także firmy z sektora e-commerce nowa kompleksowa regulacja dot. usług cyfrowych ma zasadnicze znaczenie. Z uwagi na szeroki charakter tego projektu będziemy jeszcze poddawać przedstawione propozycje dalszym analizom i konsultacjom z naszymi członkami w celu zarekomendowania jak najlepszych rozwiązań korzystnych zarówno dla dostawców, jak i odbiorców usług cyfrowych, które doprowadzą do skutecznej harmonizacji nowych obowiązków związanych z usługami cyfrowymi wychodząc naprzeciw współczesnym wyzwaniom i zagrożeniom, jakie niosą ze sobą usługi społeczeństwa informacyjnego.

Szczegóły w załączniku

TAGI :