W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards.

MIXX Awards Europe to niezwykła okazja, by zyskać uznanie na forum europejskiej branży reklamowej, edukować rynek na temat najskuteczniejszych działań digital marketingowych oraz inspirować poprzez prezentację nowych pomysłów i trendów wykorzystanych w zgłoszonych najlepszych kampaniach reklamowych.

W tym roku nagrody będą przyznawane w następujących kategoriach konkursowych:

  • Display Advertising
  • Mobile Advertising
  • Video Advertising
  • Social Media
  • Search Advertising
  • Native Advertising
  • Branded Content
  • Responsive Display Advertising
  • Virtual and Augmented Reality
  • Campaign Effectiveness
  • Programmatic Advertising
  • Integrated Advertising
  • Effective Use of Data

Kampanie zgłaszać można w jednej lub wielu kategoriach.

Zgłoś się do MIXX Awards Europe 

IAB Europe Research Awards stanowią szansę na zdobycie uznania europejskiej branży reklamowej za swoje digitalowe projekty badawcze oraz zaprezentowanie swojego wkładu w rozwój marketingu internetowego.

W tym roku nagrody zostaną przyznane w następujących kategoriach:

  • Brand Advertising Effectiveness
  • Consumer Attitudes and Behaviour
  • Consumer Devices
  • Digital Advertising Formats
  • Advertising Solutions
  • Research and Data Innovation
  • Audience Measurement
  • Best Use of Research Budget

Zgłoś się do IAB Europe Research Awards

Termin zgłoszeń do obu konkursów upływa 16 lutego 2018. 

Rozdanie nagród nastąpi 23-34 maja 2018  podczas Interact Milan 2018 – rejestracja na wydarzenie rusza 13 grudnia 2017.

http://divi.grudzio7.pro-linuxpl.com/wp-content/uploads/2017/12/mixx-europe-2018-news.png

W imieniu IAB Europe zapraszamy do zgłaszania swoich kampanii reklamowych do europejskich nagród MIXX Awards oraz Reaserach Awards.

MIXX Awards Europe to niezwykła okazja, by zyskać uznanie na forum europejskiej branży reklamowej, edukować rynek na temat najskuteczniejszych działań digital marketingowych oraz inspirować poprzez prezentację nowych pomysłów i trendów wykorzystanych w zgłoszonych najlepszych kampaniach reklamowych.

W tym roku nagrody będą przyznawane w następujących kategoriach konkursowych:

  • Display Advertising
  • Mobile Advertising
  • Video Advertising
  • Social Media
  • Search Advertising
  • Native Advertising
  • Branded Content
  • Responsive Display Advertising
  • Virtual and Augmented Reality
  • Campaign Effectiveness
  • Programmatic Advertising
  • Integrated Advertising
  • Effective Use of Data

Kampanie zgłaszać można w jednej lub wielu kategoriach.

Zgłoś się do MIXX Awards Europe 

IAB Europe Research Awards stanowią szansę na zdobycie uznania europejskiej branży reklamowej za swoje digitalowe projekty badawcze oraz zaprezentowanie swojego wkładu w rozwój marketingu internetowego.

W tym roku nagrody zostaną przyznane w następujących kategoriach:

  • Brand Advertising Effectiveness
  • Consumer Attitudes and Behaviour
  • Consumer Devices
  • Digital Advertising Formats
  • Advertising Solutions
  • Research and Data Innovation
  • Audience Measurement
  • Best Use of Research Budget

Zgłoś się do IAB Europe Research Awards

Termin zgłoszeń do obu konkursów upływa 16 lutego 2018. 

Rozdanie nagród nastąpi 23-34 maja 2018  podczas Interact Milan 2018 – rejestracja na wydarzenie rusza 13 grudnia 2017.