Dzisiejsi konsumenci są bombardowani komunikatami reklamowymi, każdego dnia może docierać do nich nawet 5000 różnych przekazów. Reklamodawcom coraz trudniej uzyskać ich uwagę i zainteresowanie. Dlatego rośnie popularność wykorzystania reklamy natywnej, która w nienachalny sposób angażuje, a przez to buduje relacje z odbiorcami.
White Paper: Reklama natywna i Content Marketing przygotowany przez IAB Europe zawiera obszerne wskazówki dotyczące stosowania tej formy reklamy. Najważniejsze zagadnienia ujęte w dokumencie:
- rodzaje reklamy natywnych,
- sposobów budowania relacji z konsumentami poprzez reklamę natywną
- kluczowe kwestie w tworzeniu i dystrybucji tej formy reklamy.
- analiza rozwoju reklamy natywnej na poszczególnych rynkach europejskich.
White paper został przygotowany przez kilkunastuosobowy zespół specjalistów z całej Europy. IAB Polska w pracach nad dokumentem reprezentowała Beata Żebrowska, Native Advertising Manager w Media Impact Polska, Onet-Ringier Axel Springer Group oraz Szef Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna przy IAB Polska.
Zapraszamy do bezpłatnego pobrania publikacji ze strony IAB Europe.
White paper IAB Europe koresponduje również z ostatnią publikacją IAB Polska: Przewodnik po reklamie natywnej.