Raport: WWW + TV = Razem lepiej

06/11/2019

Zapraszamy serdecznie do lektury raportu IAB Polska, z trzeciej już edycji badania, koncentrującego się na współkonsumpcji ekranów wśród polskich internautów. Raport miał swoją premierę 3 kwietnia, podczas konferencji Multiscreen Day 2019 . Paweł Kolenda Dyrektor ds. Badań przedstawił wyniki badania w wystąpieniu pt. “Multiscreening przyszłości – z telewizją czy bez?”. Z badania wynika, że multiscreening […]

Zapraszamy serdecznie do lektury raportu IAB Polska, z trzeciej już edycji badania, koncentrującego się na współkonsumpcji ekranów wśród polskich internautów. Raport miał swoją premierę 3 kwietnia, podczas konferencji Multiscreen Day 2019 . Paweł Kolenda Dyrektor ds. Badań przedstawił wyniki badania w wystąpieniu pt. “Multiscreening przyszłości – z telewizją czy bez?”.

Z badania wynika, że multiscreening wciąż się rozwija, choć postępująca cyfryzacja zmienia istotnie jego oblicze. Coraz mniej użytkowników ogląda tradycyjną telewizję, a jednocześnie rośnie rynek usług mobilnych i konsumpcja treści audiowizualnych za ich pośrednictwem. Coraz częściej dochodzi także do współkonsumpcji treści pomiędzy ekranami cyfrowymi, nie tylko w kontekście tytułowej synergii TV+WWW.

Wyniki badania wskazują jednoznacznie, że choć charakter multiscreeningu się zmienia i – co za tym idzie – adaptacji ulegać będą musiały narzędzia marketingowe, inwestycje w działania integrujące komunikację w telewizji i internecie mają nie tylko ogromny potencjał, ale są wręcz niezbędne, aby dostosować się do potrzeb konsumentów.

Zapraszamy do lektury!

 

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

TAGI :

Czytaj także

Przedstawiciele IAB Polska w strukturach Rady Reklamy

Przedstawiciele IAB Polska w strukturach Rady Reklamy

Podczas walnego zebrania członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy odbyły się wybory do Zarządu, Rady Nadzorczej oraz Komisji Etyki Reklamy. Wśród wybranych znaleźli się także przedstawiciele IAB Polska. Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska wszedł do Rady Nadzorczej organizacji, a Robert Wielgo, członek zarządu i CMO IAB Polska, został powołany na członka zarządu. W organach Stowarzyszenia znaleźli się także inni przedstawiciele firm członkowskich i współpracujących z IAB Polska.