Wideoporadniki IAB

11/11/2015

Eksperci grupy roboczej „Wideo on-line" działającej w ramach IAB Polska przygotowali cykl programów poradnikowych dla marketerów na temat wykorzystania potencjału wideomarketingu on-line.

Eksperci grupy roboczej „Wideo on-line” działającej w ramach IAB Polska przygotowali cykl programów poradnikowych dla marketerów na temat wykorzystania potencjału wideomarketingu on-line. Filmy zostały zrealizowane przez telewizję internetową ipla i są dostępne bezpłatnie zarówno w ipla, jak i w kanałach własnych IAB Polska.

Poradnik dla marketerów IAB Polska: produkcja

Poradnik dla marketerów IAB Polska: kampanie wideo: od planowania po badanie

Poradnik dla marketerów IAB Polska: kampanie wideo – potencjał reklamy wideo

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

TAGI : 2012 | Poradniki | wideo

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?