IAB Polska prezentuje Przewodnik po reklamie natywnej, który został opracowany przez ekspertów skupionych w działającej przy IAB Polska Grupie Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna. Publikacja ma pomóc w zrozumieniu aktualnych, dynamicznych przemian na rynku reklamowym oraz zmian w sposobie tzw. konsumpcji mediów przez użytkowników.
Przewodnik służyć ma merytorycznym wsparciem dla całej branży marketingowej – klientów, domów mediowych, agencji, wydawców i sieci. Jego twórcy za swój cel obrali nie tylko zaprezentowanie obecnej sytuacji reklamy natywnej na polskim rynku, ale również zaproponowanie uniwersalnych standardów, mających zapewnić poprawne i efektywne wdrożenie nowego formatu.
Całość materiału przygotowana została w dynamicznej, przystępnej formie, zachęcającej do zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku reklamowym oraz zrozumienia zasad funkcjonowania reklamy natywnej.
Przewodnik stanowić będzie także podstawę przyszłych inicjatyw IAB Polska w obszarze reklamy natywnej.
W polu zainteresowania autorów opracowań składających się na Przewodnik po reklamie natywnej znalazły się takie zagadnienia jak:
- Zróżnicowanie pomiędzy reklamą contentową a reklamą natywną
- Aspekty prawne reklamy natywnej
- Metodologia pomiaru efektywności reklamy natywnej
- Porównanie efektywności reklamy graficznej i reklamy natywnej
- Reklama natywna jako narzędzie dystrybucji treści
- Reklama natywna w kanale mobilnym
- Wykorzystanie wideo w reklamie natywnej
- Prognozy na najbliższą przyszłość reklamy natywnej
Zapraszamy do lektury!