- W obliczu rosnącego znaczenia sztucznej inteligencji w marketingu cyfrowym Grupa Robocza Social Media działająca przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikowała poradnik pt. „AI w social media”.
- Publikacja dostarcza praktycznej wiedzy na temat korzyści, wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą stosowanie AI w mediach społecznościowych.
- Kluczowymi zagadnieniami, które porusza publikacja, są: definicja i granice sztucznej inteligencji, kwestie prawne związane z AI w social media, wykorzystanie AI w marketingu, z uwzględnieniem obrazu, wideo, audio, filtrów, efektów oraz influencer marketingu oraz praktyczne studia przypadków, które ukazują skuteczne wykorzystanie AI w mediach społecznościowych.
- Poradnik skierowany jest przede wszystkim do specjalistów ds. marketingu, ale także wszystkich zainteresowanych wykorzystaniem sztucznej inteligencji w mediach społecznościowych.
Przewodnik “AI w Social Media”
10/03/2023
W obliczu rosnącego znaczenia sztucznej inteligencji w marketingu cyfrowym Grupa Robocza Social Media działająca przy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska opublikowała poradnik pt. „AI w social media”. Publikacja dostarcza praktycznej wiedzy na temat korzyści, wyzwań i możliwości, jakie niesie ze sobą stosowanie AI w mediach społecznościowych. Kluczowymi zagadnieniami, które porusza publikacja, są: definicja i […]
TAGI :