Grupa Robocza Audio Video, działająca w strukturach IAB Polska, prezentuje Poradnik Wideomarketingu.
Poradnik Wideomarketingu stanowi podstawową wiedzę w zakresie reklamy wideo. To zbiór najważniejszych informacji, który powstał w oparciu o aktualne badania i najnowsze trendy w branży.
Jeszcze kilka lat temu reklamy tworzone były z myślą o telewizji. Aktualnie coraz częściej i skuteczniej wykorzystują one potencjał, który daje online. Formy wideo przestają być już tylko kopiami spotów telewizyjnych, coraz częściej i lepiej dopasowywane są do treści i modelu konsumpcji z jakiego korzystają użytkownicy. Mimo szybkich zmian zachodzących w ekosystemie reklamy wideo online, autorzy poradnika podjęli się próby wyłowienia najważniejszych elementów z tej dziedziny, ich opisu i charakterystyki.
– podsumowuje Rafał Jung, Key Account Manager Teads, Szef Grupy Roboczej Audio Video w IAB Polska.
Publikacja składa się ze zbioru 8 artykułów przedstawiających podstawy, fakty, zjawiska i pojęcia, które stanowią obowiązkową wiedzę każdego marketera zajmującego się reklamą wideo.
Zapraszamy do lektury!