Poradnik E-commerce

08/08/2019

„Poradnik e-commerce” to publikacja, będąca efektem działania grupy roboczej E-commerce IAB Polska. Ma na celu uporządkowanie wiedzy z zakresu e-commerce, utrwalenie podstawowe pojęć i koncepcji oraz na praktycznych przykładach przedstawienie popularnych trendów e-handlu.

„Poradnik e-commerce” to publikacja, będąca efektem działania grupy roboczej E-commerce IAB Polska. Ma na celu uporządkowanie wiedzy z zakresu e-commerce, utrwalenie podstawowe pojęć i koncepcji oraz na praktycznych przykładach przedstawienie popularnych trendów e-handlu.

E-commerce to od kilku lat dynamicznie rozwijający się obszar, budzący zainteresowanie szerokiej grupy marketerów. Utrzymujące się dwucyfrowe tempo wzrostu sprzedaży online napędza konkurencyjne środowisko do działań pozwalających się wyróżnić, wygenerować jeszcze większą liczbę transakcji i utrzymać użytkownika jak najdłużej. Z drugiej strony rosną również oczekiwania e-kupujących, którzy chcą realizować zakupy online taniej, lepiej i szybciej. Z tego powodu, z roku na rok pojawiają się innowacyjne rozwiązania łączące handel stacjonarny z internetowym, upraszczające znalezienie właściwego produktu i pozwalające na szybsze dostarczenie zamówienia.

W dynamicznie zmieniającym się świecie nowych narzędzi i nowych możliwości istotnym wsparciem będzie Poradnik E-commerce, przygotowany przez grupę praktyków, specjalistów Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska.

Publikacja może stanowić dobry materiał szkoleniowy do programu certyfikacyjnego DIMAQ (Digital Marketing Qualification) prowadzonego przez IAB Polska.

Publikacja przygotowana przez Grupę Roboczą E-commerce

 

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?