Perspektywy rozwojowe wideo online w Polsce 2014

12/11/2014

Zapraszamy do lektury raportu „Perspektywy rozwojowe wideo online w Polsce”. Zawiera on najświeższe dane dotyczące rynku wideo w internecie, omówienie kluczowych trendów rynkowych obserwowanych w roku 2014, spodziewane kierunki rozwoju oraz informacje o kluczowej dla tego segmentu „Inicjatywie na rzecz uczciwej reklamy”.

Zapraszamy do lektury raportu „Perspektywy rozwojowe wideo online w Polsce 2014”. Zawiera on najświeższe dane dotyczące rynku wideo w internecie, omówienie kluczowych trendów rynkowych obserwowanych w roku 2014, spodziewane kierunki rozwoju oraz informacje o kluczowej dla tego segmentu „Inicjatywie na rzecz uczciwej reklamy”.

Aby pobrać raport wykorzystaj poniższy przycisk:

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

TAGI : badania | wideo

Czytaj także

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?