Najlepsze case studies SEM

02/06/2018

Grupa Robocza SEM, działająca w strukturach IAB Polska, przedstawia publikację 9 Case Studies SEM. To kolejna, po Raporcie Marketing w Wyszukiwarkach  wydanym w 2016 roku, publikacja Grupy, której celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji.

„9 Case Studies SEM” jest przewodnikiem po ciekawych, efektywnych i nagradzanych kampaniach SEM, prezentuje cele i grupy docelowe, podsumowuje efekty, przedstawia założenia strategii, wykorzystane narzędzia i ich mechanikę. To kompendium wiedzy na temat działań branży stanowi również doskonałe źródło do inspiracji dla wszystkich, którzy planują przeprowadzenie kampanii w wyszukiwarkach internetowych.

Marketerzy podkreślają, że studia przypadków są dla nich jednym z najważniejszych źródeł inspiracji. Wychodzimy im naprzeciw – opracowanie, które udostępniamy stanowi nie tylko przegląd możliwości produktów reklamowych wyszukiwarek, ale na konkretnych liczbach pokazuje jak promocja w tym kanale może procentować w różnych branżach i na rzecz różnych organizacji

komentuje Maciej Gałecki, CEO Bluerank, szef Grupy Roboczej SEM

Publikacja składa się ze zbioru 9 case studies udanych kampanii SEM z lat 2015-2016 z polskiego rynku.

Zapraszamy do lektury!

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.