E-commerce w czasach kryzysu

06/25/2020

Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie, również w czasach kryzysu, który wymusza zmianę schematów i wzorców postępowania nawet w tak podstawowym, a istotnym aspekcie jak wymiana dóbr, zwana handlem. Jak COVID-19 wpłynął na polski e-commerce? Jak odnaleźli się w nim przedsiębiorcy? Co zadziałało najlepiej i ile kosztowało? A wreszcie, jak zatrzymać pozyskanych klientów? To […]

Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie, również w czasach kryzysu, który wymusza zmianę schematów i wzorców postępowania nawet w tak podstawowym, a istotnym aspekcie jak wymiana dóbr, zwana handlem.

Jak COVID-19 wpłynął na polski e-commerce? Jak odnaleźli się w nim przedsiębiorcy? Co zadziałało najlepiej i ile kosztowało? A wreszcie, jak zatrzymać pozyskanych klientów? To tylko wybrane odpowiedzi, którymi podzielą się specjaliści z Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska.

Zapraszamy do lektury naszej publikacji!

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

Czytaj także