Casebook MIXX Awards 2018

07/03/2019

Mamy przyjemność przekazać w Wasze ręce Casebook MIXX Awards 2018. Jest to publikacja prezentująca kampanie marketingowe nagrodzone w konkursie MIXX Awards w listopadzie ubiegłego roku.

Mamy przyjemność przekazać w Wasze ręce Casebook MIXX Awards 2018. Jest to publikacja prezentująca kampanie marketingowe nagrodzone w konkursie MIXX Awards w listopadzie ubiegłego roku.

Casebook jest dystrybuowany w wersji drukowanej, a w wersji elektronicznej jest do pobrania na naszej stronie.

MIXX Awards to konkurs organizowany przez IAB Polska, w którym nagradzamy wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. Konkurs adresujemy zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszone projekty oceniamy według czterech kluczowych kryteriów: Strategia, Kreacja reklamowa, Wykonanie i wykorzystanie mediów, Rezultaty i ROI.

Wręczenie nagród odbywa się podczas MIXX Awards & Conference w listopadzie.

Więcej o konkursie: https://mixx-awards.pl/

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?